حمایت ۹۵۰ میلیاردی دولت تدبیر و امید از توسعه و تکمیل زیرساخت های هرمزگان

بندرعباس- ایرنا- استاندار هرمزگان گفت: دولت دکتر روحانی همواره نگاه ویژه ای به توسعه این استان دارد و در همین راستا نیز ۹۵۰ میلیارد ریال جهت تامین و تکمیل زیرساخت های هرمزگان در حوزه های مختلف اختصاص داده است.

فریدون همتی شامگاه دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در دیداری که روز دوشنبه با رییس سازمان برنامه و بودجه کشور داشتیم ، مسایل و نیازهای استان در حوزه آب، مسکن، راه و درمان مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: در این نشست در مجموع ۹۵۰ میلیارد ریال اعتبار با دستور رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در راستای تامین و تکمیل زیرساخت‌های استان در حوزه های مورد نیاز اختصاص یافت.

همتی خاطرنشان کرد: از این اعتبارات، ۵۱۰ میلیارد ریال جهت ساخت و راه اندازی بخش های مراقبت های ویژه و تخت آی سی یو جدید در بیمارستان های استان، ۳۶۰ میلیارد ریال جهت تامین حقوق جذب پرستار و ۶۰۰ نفر پرسنل کادر درمانی در هرمزگان و ۶۰ میلیارد ریال نیز بابت تقویت سیستم های سرمایشی بیمارستان‌های استان، تخصیص می‌یابد.

استاندار هرمزگان بیان داشت: تامین منابع مالی خرید سه دستگاه آمبولانس برای بخش درمان شهرستان بشاگرد نیز از دیگر مصوبات این دیدار بود.

همتی اظهار داشت: ساخت دو هزار واحد مسکونی برای مستضعفین و نیازمندان نیز پیگیری شد که عملیات احداث این واحدهای مسکونی در سفر رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور به هرمزگان آغاز می‌شود.

به گفته وی نوبخت معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه برای بازدید از استان و بررسی نیازهای زیرساختی به ویژه حوزه درمانی استان، تا دو هفته آینده به هرمزگان سفر می‌کند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha