۴ تیر ۱۳۹۹، ۱۹:۰۳
کد خبرنگار: 1309
کد خبر: 83832985
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

طرح‌های اولویت‌دار گردشگری دریایی در استان بوشهر مشخص شد

بوشهر-ایرنا- کمیته جذب سرمایه‌گذاری گردشگری دریایی استان بوشهر در نشست ممیزی و ارزیابی عملکرد فعالیت ۶ ماهه خود طرح‌های اولویت دار گردشگری دریایی این استان را معرفی کرد.

مدیرکل بنادر و دریانوردی و رئیس کمیته جذب سرمایه‌گذاری گردشگری دریایی استان بوشهر روز چهارشنبه در ارتباط گفت: در هفتمین نشست این کمیته مقرر شد ۱۰ طرح گردشگری دریایی تا پایان سال به مرحله اجرا برسد که از این شمار ۶ طرح دارای اولویت پیگیری است.
سیاوش ارجمندزاد  بیان کرد: از جمله این طرح‌ها جانمایی احداث هتل پنج ستاره دریایی در ساحل غربی بندر بوشهر(به عنوان بسته سرمایه‌گذاری) و تعیین کاربری و فراخوان بهره‌برداری از اسکله فلزی نیمه تمام  مجاور رافائل در جاده ساحلی بندر بوشهر است.
وی افزود: احداث موج شکن و حوضچه آرامش روبروی عمارت امیریه در بندر بوشهر به منظور ایجاد ایستگاه قایق‌های تفریحی و ارائه طرح گردشگری ورزشی برای احداث در یکی از سواحل استان بوشهر از دیگر طرح‌های اولویت‌دار استان بوشهر در حوزه گردشگری دریایی است.
ارجمندزاده ادامه داد: دریافت مجوزهای قانونی اجرای اسکله تفریحی و گردشگری بندر گناوه و تهیه و ارائه بسته سرمایه‌گذاری سواحل گردشگری حماد و بندر دیلم از دیگر طرح‌های اولویت‌دار استان بوشهر در این حوزه است. 
وی تاکید کرد: موارد یاد شده تنها شماری از طرح‌های مورد بررسی در این کمیته است که امیدواریم با تلاش مسئولان و کارشناسان مربوطه و عضو درکمیته اقدامات بیشتری در این زمینه رقم بخورد.
ارجمندزاده ادامه داد: کمیته جذب سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری دریایی مسئولیت دریافت مجوزها برای اجرای طرح‌های سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری دریایی را بر عهده دارد.
وی افزود: در ۶ ماه گذشته ۲۶ طرح در دبیرخانه کمیته توسط متقاضیان سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری دریایی به ثبت رسیده‌است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha