با پایمال کنندگان بیت المال برخورد سرسختانه شود

یاسوج- ایرنا- نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج با تبریک هفته قوه قضائیه، گفت: برخورد سرسختانه ای با پایمال کنندگان بیت المال در این استان از سوی دستگاه قضا صورت گیرد به طوری که درس عبرت برای دیگران باشد.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین سید نصیر حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته یاسوج اظهار داشت: این افراد باید علاوه بر مجازات شدن هر میزان از بیت المال را که پایمال کرده اند نیز برگردانند.  

وی افزود: ظرفیت های متعددی در کشور و کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد اما برخی سودجویان و فرصت طلبان آنها را به نفع خود در اختیار گرفته و اجازه بهره مندی دیگران را نمی دهند.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج با اشاره به هفتم تیرماه روز تجلیل از امامزادگان و بقاع متبرکه، بیان کرد: وجود افزون بر ۲۰۰ امامزاده در این استان مایه افتخار بوده و مردم استان نیز همواره آنان را مورد تکریم قرار داده و می دهند.  

حجت الاسلام و المسلمین حسینی عنوان کرد: حدود یک سوم جمعیت کهگیلویه و بویراحمد به برکت ورود اولاد و نوادگان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) به کشور سادات هستند.

وی با تسلیت هفتم تیرماه سالروز شهادت آیت الله دکتر بهشتی و ۷۲ یار امام و انقلاب از سوی گروهک منافقان در سال ۱۳۶۰، ابراز داشت: قوه قضائیه وظایف سنگینی بر عهده داشته و در کنار قوه مجریه و قوه مقننه از ارکان کشور است و قضاوت نیز اهمیت و جایگاه رفیعی دارد.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج گفت: مسؤولان دستگاه قضا در کشور و این استان تاکنون تلاش هایی ارزنده برای اجرای عدالت و مبارزه با ظلم، تبعیض ، فساد و بی عدالتی انجام داده اند که قابل تجلیل است.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی اظهار داشت: متولیان امر و مسؤولان اجرایی کهگیلویه و بویراحمد برای مهار و کنترل گرانی در این استان چاره ای اندیشیده و طرح و برنامه داشته باشند.

وی افزود: قشرهای مختلف مردم کهگیلویه و بویراحمد با اقدام هایی شامل رعایت نکات بهداشتی، حفظ فاصله گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک و دستکش و پرهیز از ازدحام در مراسم های عروسی و ترحیم زمینه را برای ریشه کنی هر چه سریعتر بیماری کرونا در این استان فراهم کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha