هشدار رییس شورای شهر مشهد در خصوص استفاده نکردن از ماسک

مشهد- ایرنا- رییس شورای اسلامی شهر مشهد اعلام کرد: تلاش می کنیم با طراحی مکانیزمی در روزهای آینده از جا به جایی مسافران بدون ماسک در ناوگان حمل و نقل عمومی جلوگیری کنیم.

محمد رضا حیدری با بیان این مطلب در صفحه اینستاگرامی اش نوشت: این که حجم سفر و آمد و شد با وسائط نقلیه عمومی شهر به کمتر از نصف کاهش پیدا کرده است یعنی بخش زیادی از شهروندان دستورالعمل‌ها را فارغ از جبرهای قانونی و بخشنامه‌ای رعایت می‌کنند. 

وی ابراز  امیدواری کرد که شهروندان مشهدی با استفاده مستمر و مسوولانه از ماسک و پرهیز از اجتماعات غیرضرور، از توقف و ایجاد محدودیت در روند فعالیت ناوگان حمل و نقل عمومی جلوگیری کنند.

اعمال محدودیت‌های مرتبط با کرونا در استان خراسان رضوی امروز چهارشنبه در جلسه ستاد مقابله با کرونای این استان بررسی خواهد شد.

بر اساس آخرین آمار رسمی تاکنون ۲۲۷ هزار و ۶۶۲ نفر در ایران به بیماری کرونا مبتلا شده‌اند. این بیماری تاکنون جان ۱۰ هزار و  ۸۱۷ تن را در کشور گرفته است.

همچنین تاکنون ۱۸۸ هزار و ۷۵۸ نفر از بیماران، بهبود یافته یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند و سه هزار و ۴۹  نفر از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha