۱۱ تیر ۱۳۹۹، ۱۳:۴۸
کد خبرنگار: 1347
کد خبر: 83840502
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ضدعفونی دوباره معابر شهری مهاباد برای جلوگیری از شیوع کرونا

مهاباد- ایرنا- عملیات ضدعفونی، گندزادیی و سمپاشی معابر اصلی و خیابان‌های شهر مهاباد در راستای کنترل شیوع ویروس کرونا و حفظ سلامت شهروندان با همکاری شهرداری انجام شد.

معاون خدمات شهری شهرداری مهاباد روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: طبق تصمیم ستاد مقابله با کرونا، مرحله دوم ضدعفونی و گندزدایی معابر، خیابان‌ها، محله و اماکن پرتردد این شهر توسط خودروهای آتش‌نشانی طی روزهای گذشته انجام شد و به پایان رسید.

حسن گیته ادامه داد: تاکنون هشت منطقه سطح شهرستان از جمله پشت تب طرف شیلان و طرف مدرسه، باغ شایگان، فجر، سیدآباد و آپارتمان‌های مسکن مهر با استفاده از مواد ضدعفونی کننده و مطابق دستورالعمل وزرات بهداشت انجام شده است.

وی با بیان اینکه عملیات ضدعفونی سطح شهر در صورت نیاز در مراحل بعدی نیز ادامه خواهد داشت، اضافه کرد: اولویت مهم ما سلامت شهروندان، کنترل شرایط موجود و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در جامعه است.

معاون خدمات شهری شهرداری مهاباد اظهار داشت: تنظیف و ضدعفونی مداوم ناوگان حمل و نقل شهرداری با استفاده از مواد ضدعفونی کننده مورد تأیید شبکه بهداشت، ارایه محلول ضدعفونی کننده جهت استفاده رانندگان تاکسی به همراه آموزش اقدامات پیشگیرانه، توزیع اقلام بهداشتی به اداره‌ها و نهادهای مختلف و ادامه گندزدایی اماکن پرتردد از جمله اقدامات مدیریت شهری در این زمینه است. 

"گیته" با تاکید برضرورت رعایت دستورالعمل بهداشت فردی و عمومی توسط شهروندان برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا، از آنها درخواست کرد تا حتی‌المقدور از ترددهای غیرضرور در شهر پرهیز کرده و به هنگام استفاده از وسایل حمل‌ونقل عمومی نکات بهداشتی را به منظور حفظ سلامت خود و سایر شهروندان را جدی بگیرند.

آمار مبتلایان به بیماری کرونا در مهاباد طی یک ماهه گذشته با افزایش قابل توجه همراه بوده و باعث اعمال محدودیت های طرافیکی در سطح شهرستان شده است. 

مهاباد با ۲۴۰ هزار نفر جمعیت هم‌اکنون به هشدار مقابله با کرونا رسیده و روزانه شاهد افزایش قابل توجه این بیماری در سطح این شهرستان هستیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha