۱۶ تیر ۱۳۹۹، ۱۸:۰۵
کد خبرنگار: 2107
کد خبر: 83846400
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تدوین برنامه کاهش آسیب‌های اجتماعی در سقز ضروری است

سنندج - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری ویژه سقز با بیان اینکه جوانان سرمایه این مرز و بوم هستند گفت: کاهش آسیب‌های اجتماعی در جوانان جامعه نیازمند طرح و برنامه ویژه‌ای است.

اسماعیل رستم پور روز دوشنبه در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان سقز با بیان اینکه همه باید در حل مشکلات جوانان تلاش کنیم، اظهار داشت: وظیفه و اولویت اول دولت اشتغال بوده و  باید به مسایل و مشکلات دیگر جوانان در امر ازدواج، آسیبهای اجتماعی و اوقات فراغت به صورت ویژه توجه شود.

وی به اهمیت اوقات فراغت جوانان اشاره کرد و افزود: بهره گیری مناسب از اوقات فراغت، توان لازم را برای بخش های دیگر زندگی فراهم می کند و جوانان برای دور ماندن از آسیب‌های اجتماعی نیازمند طرح و برنامه ای ویژه برای گذراندن اوقات فراغت است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار ویژه سقز یادآور شد: در شرایط به وجود آمده و ممنوعیت حضور در اماکن شلوغ جهت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا با تقویت فضای مجازی می توان برای اوقات فراغت جوانان برنامه ریزی کرد.

 رییس اداره ورزش و جوانان سقز به اقدامات و برنامه های کلی سمنها در سال ۹۸، که مهمترین آنها طرحهای کار آفرینی، کارگاه‌های پیش  و پس از ازدواج، اشاره کرد و گفت: امسال ایده‌ها و برنامه‌های مختلفی برای اوقات فراغت جوانان در سال ۹۹ تدوین شده است.

فرزاد خاکی اضافه کرد: با توجه به شرایط موجود و همچنین مبارزه با شیوع ویروس کرونا، فضای مجازی بستر خوبی برای کار در حوزه اوقات فراغت است.

 در این جلسه نماینده سمنها به مطالبات مهم جوانان که بیشتر در امر اوقات فراغت، اشتغال و آسیبهای اجتماعی بود اشاره کرده و خواستار همکاری بیشتر همه ادارات و ارگانهای شهرستان برای رفع این مطالبات شدند.

سقز با بیش از ۲۲۶ هزار نفر جمعیت دومین شهرستان پر جمعیت استان کردستان است که در ۱۹۰ کیلومتری شمال سنندج مرکز این استان قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha