۱۷ تیر ۱۳۹۹، ۱۰:۳۵
کد خبرنگار: 1347
کد خبر: 83847032
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اختصاص سومین محموله اقلام بهداشتی مقابله با کرونا در مهاباد

مهاباد- ایرنا- سومین محموله اقلام بهداشتی مقابله با کرونا برای استفاده کادر درمانی بیمارستان امام خمینی (ره) مهاباد به این شهرستان اختصاص یافت.

نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: محموله بهداشتی شامل اقلام مورد نیاز بخش کادر درمانی بیمارستان امام خمینی (ره) مهاباد با رایزنی با وزیر بهداشت و درمان در راستای رفع بخشی از کمبودها تامین شده است.

جلال محمودزاده ادامه داد: این محموله شامل ۲ هزار ماسک ان ۹۵، چهار هزار ماسک جراحی، ۳۰۰ گان یکبار مصرف، ۶۰ لیتر محلول ضدغفونی کننده، و ۴۰ بسته دستکش ۱۰۰ تایی است.

وی اضافه کرد: تامین اقلام بهداشتی مورد نیاز کادر درمانی با توجه به وضعیت هشدار مقابله با کرونا در مهاباد در اولویت قرار گرفته و نیاز است مسوولان ارشد کشوری نهایت همکاری را برای تامین این اقلام با دانشگاه علوم پزشکی استان داشته باشند.

نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: قبل از این نیز ۲ محموله شامل ۲۴ عدد تب‌سنج دیجیتالی، پنج هزار ماسک مخصوص، ۵۰۰ هزار ماسک معمولی، ۱۴۰ عدد گان حفاظتی، ۱۴۰ شیلد محافظ صورت، پنج هزار دستکش لاتکس، ۱۴۰ عدد دستکش مخصوص دفن متوفی، ۲ هزار لیتر مایع جهت ضدعفونی کننده و ۱۴۰ عدد عینک محافظ با موافقت وزیر بهداشت برای این شهرستان اخذ شده بود.

محمودزاده تاکید کرد: عبور از مقطع کنونی مستلزم همکاری و همراهی همه بخش‌ها و مردم با یکدیگر است تا بتوانیم با کمترین دغدغه از این شرایط عبور کنیم.

آمار مبتلایان به بیماری کرونا در مهاباد طی ۲ ماه گذشته با افزایش قابل توجهی همراه بوده که باعث خستگی کادر درمانی و پرسنل بخش کرونا در سطح شهرستان شده است. 

اعمال محدودیت ترافیکی در هشت مسیر اصلی مهاباد با تصمیم ستاد مقابله با کرونا برای کنترل شیوع این بیماری طی هفته جاری اجرای عملیات ضدعفونی، گندزادیی و سمپاشی معابر اصلی و خیابان‌های شهر مهاباد از جمله محدودیت‌های جدیدی است در راستای کنترل شیوع ویروس کرونا و حفظ سلامت شهروندان با همکاری شهرداری انجام شد.

مهاباد با ۲۴۰ هزار نفر جمعیت هم‌اکنون به هشدار مقابله با کرونا رسیده و روزانه شاهد افزایش قابل توجه این بیماری در سطح این شهرستان هستیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha