شناسایی ۲۵۰۰ هکتار زمین برای ایجاد شهرک‌های صنعتی جدید در آذربایجان‌غربی

مهاباد- ایرنا - سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌غربی گفت: ۲ هزار و ۵۰۰ هکتار برای ایجاد شهرک‌های صنعتی جدید در استان شناسایی شده که امیدواریم به زودی گام‌های موثر برای ایجاد شهرک‌ها در شهرستان های مختلف برداشته شود.

حسن حاتمی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: طی یک‌سال گذشته در خصوص احیای واحدهای راکد نیز مقام دوم کشور را کسب کردیم و  ۸۹ واحد صنعتی دوباره راه‌اندازی شده و به مدار تولید بازگشته‌است.

وی افزود: امسال نیز راه‌اندازی و احیای ۹۰ واحد صنعتی راکد، در دست اقدام بوده و نسبت به رفع مشکلات واحدهای راکد برنامه‌ریزی متناسب انجام شده‌است.

سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌غربی در خصوص شهرک‌ صنعتی نالوس و اشنویه بیان کرد: زیرساخت های اصلی شهرک صنعتی نالوس جهت واگذاری آماده بوده و از ۲ هزار و ۸۰۰ متر خط انتقال آب برای این شهرک، ۲ کیلومتر کار شده و برای ۸۰۰ متر نیز لوله‌ها خریداری شده‌ تا مشکلات آب به زودی رفع شود.

حاتمی افزود: بحث واگذاری زمین در شهرک صنعتی نالوس با توجه به تعداد زیاد متقاضی انجام خواهد شد.

وی گفت: ۵.۴ درصد اعتبار برای شهرک صنعتی نالوس و اشنویه در کمیته برنامه‌ریزی مصوب شده که با توجه به نامگذاری سال به نام جهش تولید و لزوم توجه به تولید این میزان اعتبار بسیار کم است.

 ۳۴ شهرک و ناحیه صنعتی در آذربایجان‌غربی وجود دارد و در حال حاضر ۲ هزار و ۴۰۰ هکتار از زمین‌های این استان در اختیار این تعداد شهرک صنعتی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha