بیش از ۱۷ میلیارد تومان به مددجویان استان تهران پرداخت شد

تهران- ایرنا- معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان تهران اعلام کرد که در ماه جاری ۱۷ میلیارد و ۳۵۸ میلیون تومان مستمری به خانواده‌های مددجوی زیرپوشش این نهاد پرداخت شده است.

محمدهادی سیف روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه کمک‌های نقدی به مددجویان این نهاد از طریق پرداخت مستمری، یارانه و کمک معیشت انجام می‌شود، افزود: امسال حقوق مستمری به خانواده‌های یک تا پنج نفری و بیشتر نیز به ترتیب ۷۳، ۸۳، ۹۹، ۱۱۳ و ۱۳۸ هزار تومان به صورت ماهیانه پرداخت می‌شود.

وی اضافه کرد: مددجویان استان نیز از طریق مبالغ کمک معیشتی به خانواده‌های یک تا پنج نفر و بالاتر به ترتیب ۱۰۸ هزار و ۵۰۰، ۲۱۵ هزار و ۵۰۰، ۲۸۹ هزار، ۳۸۴ هزار و ۵۰۰ و ۴۱۶هزار و ۵۰۰ تومان به صورت ماهیانه دریافت می‌کنند.

معاون حمایت اداره‌کل کمیته امداد استان تهران خاطر نشان کرد: سال گذشته ۵۲هزار و ۴۰۲ خانوار از پرداخت مستمری و ۱۹هزار و ۲۴۰ خانواده در قالب تبصره ۱۴ از مبالغ کمک یارانه و معیشت این نهاد بهره‌مند شدند.

به گفته وی امسال نیز ۵۲هزار و ۹۰۰خانوار از محل مستمری و ۲۰هزار و ۶۶۶ خانواده از محل تبصره ۱۴ از منابع مالی بهره‌مند شده‌اند.

در حال حاضر ۷۴ هزار خانوار از کمک‌های معیشتی کمیته امداد استان تهران بهره‌مند هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha