۲۱ تیر ۱۳۹۹، ۲۰:۴۷
کد خبرنگار: 2241
کد خبر: 83851998
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مدیر عامل منطقه اقتصادی پیام البرز از جذب یک هزار میلیارد تومان در سال ۹۸خبر داد

کرج - ایرنا - مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام‌ از جذب بیش از یک هزار میلیارد تومان سرمایه طی سال گذشته در این منطقه خبر داد و گفت: این منطقه در تولید و تامین برخی نیازهای فناورانه کشور پیشتاز است.

نادر ثنا گو مطلق در جریان بازدید و دیدار رییس و اعضای هیات مدیره اتاق بازرگانی البرز از منطقه ویژه پیام  افزود: خوشه صنایع دیجیتال در منطقه ویژه پیام شکل گرفته است و این منطقه، در بخش هایی مانند فضای ابری و قطعات رایانه ای  به مرجع اصلی کشور تبدیل شده است.
وی با اشاره به نقش اتاق بازرگانی در اصلاح قوانین و مقررات گفت: اتاق نقش موثری در رفع موانع کسب و کار و بهبود شرایط فعالیت های اقتصادی دارد.
ثناگو گفت: همکاری دو سویه اتاق بازرگانی البرز و منطقه ویژه پیام، می تواند در توسعه اقتصاد استان‌ بسیار موثر واقع شودبه ویژه آن که با حضور نیروهای جوان و با نشاط در جایگاه رییس و عضو هیات رییسه اتاق، شاهد ظهور انرژی های جدیدی هستیم.
وی با اذعان به جایگاه استان البرز در نقشه توسعه اقتصاد کشور گفت: ظرفیت های بالقوه زیادی برای توسعه صنعت، معدن، بازرگانی و کشاورزی البرز وجود دارد که با همکاری مشترک نهادهای ذی ربط، شاهد جهش در همه این بخش ها خواهیم بود.
 ثناگو با اظهار خشنودی از پیگیری های اتاق در خصوص احداث نمایشگاه بین المللی البرز، راه اندازی و آغاز به کار این نمایشگاه را یک اتفاق خوب برای اقتصاد استان البرز دانست و در عین حال اظهار امیدواری کرد که مسایل مربوط به این نمایشگاه، در نشست های کارشناسی حل و فصل شود.

 امکان پروازهای باری منظم از فرودگاه پیام
ارسلان ذاکری افشار عضو هیات مدیره منطقه ویژه اقتصادی پیام نیز با اشاره به فعالیت سرمایه گذارانی از کشورهای ایتالیا، ترکیه، آذربایجان و … در این منطقه اقتصادی گفت: در صورتی که تبادل تجاری مستقیم بین فعالان اقتصادی استان البرز و کشورهای دور و نزدیک افزایش یافته و مایل به استفاده از ظرفیت های فرودگاه پیام باشند، آمادگی راه اندازی خطوط هوایی حمل بار منظم بین ایران با کشورهای امارات متحده عربی و چین، وجود دارد.

 فرصت های سرمایه گذاری در منطقه  اقتصادی پیام 
شاهین ظهوری عضو هیات نمایندگان اتاق البرز نیز با اشاره به مزیت های متعددی که برای فعالیت تولیدی در منطقه ویژه پیام وجود دارد اظهار داشت: اتاق بازرگانی آمادگی دارد فرصت های سرمایه گذاری منطقه ویژه پیام را در نشست مشترک کمیسیون های تخصصی اتاق و با کمک کارشناسان منطقه ویژه معرفی کند.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha