بیمه ایران در استان کرمانشاه سرمایه‌گذاری کند

کرمانشاه- ایرنا- معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمانشاه با اعلام اینکه از بیمه ایران انتظار داریم که به سرمایه‌گذاری در این استان ورود کند، گفت: بدون شک هرگونه سرمایه‌گذاری در کرمانشاه دارای توجیه بسیار بالایی است.

هدایت حاتمی روز سه شنبه در مراسم افتتاح شعبه تخصصی بیمه عمر و زندگی به میزبانی بیمه ایران استان کرمانشاه افزود: انتظار داریم که خدمات بیمه ایران در استان ملموس باشد و رسوب منابع حوزه بیمه را در امر خدمات رسانی بیشتر و سرمایه گذاری در استان شاهد باشیم.

او با اشاره به اهمیت بیمه در زندگی امروز بشر گفت: در ادبیات توسعه معنای بسیاری از واژه‌ها از جمله فقر فرق کرده و اگر در گذشته فقر به معنای کمبود مال و غذا به کار برده می‌شد امروزه اما فقیر به کسی می‌گویند که در زمینه سواد، آموزش، رفاه و...دچار کمبود باشد و در تازه ترین تعریف فقر نیز مولفه اطمینان به آینده بسیار حائز اهمیت قلمداد شده و این همان سرمایه‌گذاری بیمه‌ای در زمینه عمر و زندگی و دیگر مسائل است.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمانشاه به نهادینه شدن فرهنگ بیمه به عنوان یک امر مهم و حیاتی اشاره کرد و اظهار داشت: کشور ما از این لحاظ در مقایسه با متوسط جهانی در مرحله پایین تری قرار دارد و استان کرمانشاه هم نیم درصد از متوسط کشوری پایین تر است که باید با سیاست گذاری‌های درست و برنامه‌های تشویقی این کمبودها جبران شوند و دولت نیز حمایت‌های لازم را به عمل خواهد آورد. 

حاتمی افزود: امروزه در کنار بخش تولید، توسعه بخش خدمات نیز ضروری است و بخش خدمات نقش بسیار ارزنده‌ای در ایجاد اشتغال و تسهیل در امور زندگی  دارد و بیمه نیز به عنوان بخش مهمی از حوزه خدمات باید قوی تر و کاربردی تر شود.
 او با معرفی قابلیت‌های استان کرمانشاه بیان داشت: این استان در اکثر زمینه‌ها دارای پتانسیل و ظرفیت بالای سرمایه گذاری است و از بیمه ایران انتظار داریم که به سرمایه گذاری در این استان ورود کند که بدون شک هرگونه سرمایه گذاری در این استان دارای توجیه بسیار بالایی است.

سرخط اخبار استان‌ها