۲۵ تیر ۱۳۹۹، ۱۷:۱۰
کد خبرنگار: 1540
کد خبر: 83857053
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه سمنان: پلیس استان امینت‌آفرین و مطلوب مردم است

سمنان- ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان گفت: آسایش و امنیت جامعه نتیجه تلاش نیروی انتظامی در این استان است و به همین دلیل پلیس نزد مردم مقبولیت دارد.

 آیت الله سید محمد شاهچراغی روز چهارشنبه در دیدار با مسئولان انتظامی استان سمنان در دفتر امام جمعه این شهر، آنان را خادمان نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و از خدمات و تلاش ماموران پلیس در تامین نظم و امنیت عمومی قدردانی کرد.
امام جمعه سمنان، نیروی انتظامی را سازمانی موفق خواند و گفت: پلیس به خصوص در سال های اخیر بین مردم از جایگاه خوب و مناسبی برخوردار شده است، چرا که اگر پلیس نباشد آسایش هم نیست.
وی با بیان این که مشکلات استان سمنان به مراتب کمتر از دیگر نقاط کشور است افزود: با همین موارد کم و اندک نیز باید برخورد شود.
وی بر برخورد ارشادی با افرادی که از روی غفلت مرتکب تخلفات می شوند تاکید و خاطرنشان کرد: اگر این عده بر اشتباه خود اصرار داشتند دیگر جای چشم‌پوشی وجود ندارد.
آیت الله شاهچراغی به برخی جرایم و ناهنجاری ها از جمله بدحجابی و در برخی موارد بی حجابی اشاره و اضافه کرد: سگ‌گردانی خلاف شرع و حرام است و باید جلوی آن گرفته شود.
امام جمعه سمنان، حجاب را از ضرورت‌های دین برشمرد و برخورد موثر و البته جدی با این مساله را خواستار شد.
 امام جمعه سمنان با اشاره به اهمیت عقیدتی سیاسی در نیروی انتظامی و با تاکید بر این که کار این بخش فرهنگی است افزود: همانطور که به فکر عقاید نیروها هستید باید به فکر خانواده های آنان نیز باشید.
فرمانده انتظامی استان سمنان نیز در این دیدار در گزارشی از ارتقای شاخص های امنیتی در استان خبرداد و گفت: پلیس توفیقات خوبی در برخورد با مجرمان حرفه ای داشته است. 
 سردار عبدالله حسنی اجرای طرح ناظر را از جمله اقدامات موثر در برخورد با ناهنجاری ها و مفاسد علنی فساد عنوان و تصریح کرد: نیروی انتظامی استان سمنان ارتقای امنیت اخلاقی که مطالبه به حق شهروندان متدین، خانواده های معظم شهدا و ائمه جمعه و جماعات است را با جدیت دنبال می کند. 

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha