۲۶ تیر ۱۳۹۹، ۱۷:۳۳
کد خبر: 83857776
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سنجش سلامت ۱۲ هزار دانش‌ آموز  استان مرکزی آغاز شد

اراک - ایرنا - رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان مرکزی گفت: ارزیابی سلامت ۱۲ هزار دانش‌آموز این استان از نظر بینایی، شنوایی و هوش در قالب طرح سنجش سلامت نوآموزان آغاز شد.

«محمود عسگری» روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود:  این طرح  در ۱۵ پایگاه سنجش و یک پایگاه تخصصی استان مرکزی آغاز  شده و تاکنون سلامت‌سنجی یک‌هزار و ۸۰۰ نفر در این پایگاه‌ها انجام گرفته است.

وی بیان کرد: سال گذشته  سنجش ۱۱ هزار و ۶۰۰  نوآموز بدو ورود به پیش دبستانی انجام شد و بقیه این افراد نیز امسال سنجش می شوند.

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان مرکزی گفت: در راستای مقابله با شیوع کرونا و رعایت فاصله‌اجتماعی روزانه ۳۰۰ دانش‌آموز به مدت ۲ ماه در پایگاه‌های سلامت این استان مورد سنجش قرار می‌گیرند.

عسگری یادآورشد: ۴۰ دانش‌آموز پارسال  هر یک از پایگاه‌های سنجش سلامت آموزش و پرورش استان مرکزی مورد سنجش قرار می گرفتند که در راستای مقابله با کرونا و حفظ فاصله اجتماعی این تعداد به ۲۰ دانش اموز کاهش یافته‌است.

وی گفت: هزینه انجام طرح سنجش برای هر نوآموز ۴۰۰ هزار ریال است که در صورت  مراجعه نشدن خانواده‌ها در وقت تعیین شده ۲۰۰ هزار ریال برای نوبت دهی مجدد از آنان اخذ می‌شود.

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان مرکزی افزود: نیاز است برای جلوگیری از پرداخت هزینه نوبت مجدد، خانواده‌ها در وقت تعیین شده نسبت به مراجعه به پایگاه‌های سنجش سلامت اقدام کنند.

۲۲۷ هزار دانش آموز در۲ هزار و ۲۶۹ مرکز آموزشی در استان مرکزی به تحصیل اشتغال دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha