۲۸ تیر ۱۳۹۹، ۱۲:۴۷
کد خبرنگار: 1459
کد خبر: 83859453
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

چهار دانش آموز از گیلان برگزیده کشوری پرسش مهر شدند

رشت - ایرنا - معاون پرورشی فرهنگی آموزش و پرورش گیلان گفت: چهار دانش آموز به همراه یک نفر از فرهنگیان استان برگزیده کشوری پرسش مهر "۲۰" رئیس جمهوری شدند.

جمیل عباسی غریب روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: حنانه علی اکبری در رشته شعر و  پارسا انصاری در رشته فیلم کوتاه از رشت اول شدند، سید رضا جلیلی از تالش و علی عابدینی از آستانه اشرفیه رتبه های دوم و سوم را در رشته شکسته نستعلیق پرسش مهر رئیس جمهوری به دست آوردند ضمن اینکه در بخش فرهنگیان نیز فرزانه محمودی از رودبنه شهرستان لاهیجان مقام اول در رشته پویانمایی از آن خود کرد.

وی یادآ.ر شئ: ۶ هزار و ۲۵۴ نفر از فرهنگیان و دانش آموزان گیلان در بیستمین پرسش مهر رئیس جمهوری شرکت کردند که پس از داوری استانی ۷۴ اثر به دبیرخانه کشوری ارسال شد.

وی خاطر نشان کرد: رئیس جمهوری در روز اول مهر سال تحصیلی ۹۹ - ۹۸ سئوال پرسش مهر ۲۰ را چنین بیان کرد، "آیا محیط مدرسه محیطی دلپذیر، شاد و پرنشاط است؟ برای ما بنویسیدکه محیط پرنشاط در مدرسه چگونه است و چه اقداماتی می توان انجام داد تا این محیط شاداب تر، دلپذیرتر و امن تر باشد و آن را بیشتر دوست داشته باشید."

معاون پرورشی فرهنگی آموزش و پرورش استان گیلان بیان داشت: علاقمندان برای شرکت در بیستمین پرسش مهر رئیس جمهوری باید آثارشان را در رشته های داستان، مقاله، سرود، وب نوشت شعر، مجسمه سازی، هنرمفهومی، خوشنویسی، فیلم کوتاه، کاریکاتور  ارائه می دادند.

استان گیلان دارای افزون بر ۴۰۰ هزار دانش آموز است که در بیش از پنج هزار واحد آموزشی تحصیل می کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha