علیرضا رزم حسینی روز سهشنبه بعد از این حضور به خبرنگاران گفت: در این سامانه دستکم به ۳۰ تماس شهروندان در مدت یک ساعت و نیم پاسخگویی شد.
وی افزود: مشکلات معیشتی ناشی از کرونا، نیاز به تسهیلات، اشتغال و مشکلات اداری از جمله مسائلی بود که شهروندان نقاط مختلف استان مطرح کردند.
استاندار خراسان رضوی ادامه داد: تسهیلات ارزان قیمتی در استان وجود دارد که شهروندان میتوانند با نرخ سود کمتر از آنها استفاده کنند اما در این زمینه به خوبی اطلاع رسانی نشده است.
وی گفت: در این تماسها مواردی مطرح شد که تعدادی از شهروندان ۲۵ سال قبل اقدام به خرید زمین کردند اما هنوز بلاتکلیف هستند. بخشی از مشکلاتی که مطرح کردند قابل حل است و هرچه هم حل نشود با شفافیت و صداقت علت آن را به مردم میگوییم.
رزم حسینی افزود: بیشتر مدیران دلسوز هستند و میخواهند مشکلات را حل کنند. اگر مدیری نخواهد این کار را انجام دهد با وی برخورد خواهیم کرد.
به منظور رسیدگی به درخواستهای مردم و افزایش رضایتمندی اجتماعی، بر اساس برنامه زمان بندی مشخص، مدیران و مسوولان دستگاههای اجرایی استان خراسان رضوی با حضور در محل سامانه سامد به صورت برخط و مستقیم پاسخگوی مشکلات شهروندان در استان خراسان رضوی هستند.
سامانه الکترونیکی ارتباط مردم با دولت با عنوان "سامد" در دولت تدبیر و امید طراحی و راهاندازی شد که خراسان رضوی یکی از پیشگامان بهرهگیری از این سامانه در کشور است و هماکنون حدود چهار سال از فعالیت این سامانه در استان میگذرد.
نظر شما