رسانه‌ها گام دوم انقلاب را برای مردم تبیین کنند

کرمانشاه - ایرنا- مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه، بیانیه گام دولت انقلاب را نیاز به تبیین و ترویج هرچه بیشتر دانست و از رسانه‌ها خواست بااستفاده از ظرفیتی که در اختیار دارند به تبیین این بیانیه در میان مردم بپردازند.

حجت الاسلام« یوسف احمدیان» روز سه‌شنبه در جلسه هم‌اندیشی با اصحاب رسانه در راستای گام دوم تبلیغ در سرسرای اجتماعات سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه، بیانیه گام دوم انقلاب که از سوی رهبر معظم انقلاب ابلاغ شده نیاز به اطلاع رسانی و تبلیغات بیشتری از سوی رسانه ها به منظور اطلاع یافتن مردم از مفاد آن دارد.

او گفت: گام دوم انقلاب در یک کلام اعتماد به جوانان است و رسانه ها باید در حوزه تبلیغ و تبیین این موضوع باید ورود کنند.

وی با بیان اینکه سازمان تبلیغات اسلامی در این راستا اقدام به تشکیل گروه های اندیشه ورز از میان اقشار مختلف جامعه کرده است، گفت: تاکنون هفت جلسه با گروه های اندیشه ورز استان تشکیل شده و امروز نیز از اصحاب رسانه برای تشکیل گروه اندیشه ورزی رسانه ها و فضای مجازی دعوت کرده ایم.

او از همه رسانه ها برای حضور در این گروه هم اندیشی دعوت کرد و گفت: برای تبلیغ و تبیین گام دوم انقلاب نیاز به کار گسترده رسانه ای و اطلاع رسانی داریم.

در یک جنگ تمام عیار هستیم

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه در ادامه سخنان خود با بیان اینکه ایران اسلامی امروز در یک جنگ تمام عیار قرار دارد، گفت: در این جنگ نابرابر استکبار جهانی در مقابل نظام جمهوری اسلامی قرار گرفته و با ملت ایران دشمنی می کند. 

حجت الاسلام احمدی با بیان اینکه جمهوری اسلامی در مدت اخیر سیلی های محکمی به استکبار زده است، افزود: استکبار از این سیلی خوردن ها بسیار عصبانی و ناراحت است.

وی با بیان اینکه ملت ایران از وضعیت کاپیتولاسیون به شرایطی رسیده است که امثال شهید تهرانی مقدم و شهید سلیمانی را تربیت می کند، گفت: حضور سردار شهید سلیمانی برای دشمنان آنقدر سنگین بود که اقدام به شهید کردن او کردند.

او به نقش سازمان تبلیغات اسلامی در جنگ نرم دشمن اشاره کرد و گفت: این سازمان در راستای لبیک به بیانات رهبر معظم انقلاب هرجایی که نظام و انقلاب و رهبری نیاز داشته باشد ورود می کند و در جنگ نرم نیز معتقد به کار رسانه ای و تبلیغی هستیم.

وی به تزریق یاس وناامیدی در میان مردم از سوی رسانه های دشمن اشاره کرد و گفت: اکنون رسانه های ما باید برعکس این موضوع یعنی امیدواری به آینده را در میان جامعه ترویج کنند.

وی با اعلام اینکه در گذشته سازمان تبلیغات اسلامی سه پایگاه اجتماعی در سه نقطه شهر کرمانشاه داشت، گفت: اکنون تعداد این پایگاه ها را به ۲۰ مورد افزایش داده ایم که بیشتر آنها در نقاط حواشی شهر کرمانشاه هستند.

او از رسانه ها خواست عملکرد سازمان تبلیغات اسلامی را مورد نقد و بررسی قرار دهند چرا که ما به نقد اعتقاد داریم و آن را در راستای اصلاح امور می پسندیم.

در این جلسه مقرر شد که جلسات گروه اندیشه ورز رسانه ها و فضای مجازی به صورت مستمر در سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شود.