محمدعلی طالبی پس از پاسخگویی به دغدغههای مردم از طریق این سامانه با بیان اینکه مسوولان به صورت ماهیانه بوسیله این فضا با شهروندان ارتباط برقرار میکنند افزود: تمامی تماسها مستند و مورد پیگیری قرار خواهند گرفت.
به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی استانداری یزد ، وی با بیان اینکه اکثر تماسها و موضوعات مطرح شده از سوی شهروندان منجر به نتیجه شده اظهار کرد: برخی موارد به دلیل موانع قانونی و یا قرار نداشتن در حیطه اختیارات استانی، محقق نشده است.
این مسوول با بیان اینکه سامد تنها یکی از مکانیزمهای ارتباطی مسوولان با مردم است افزود : مواردی همچون ملاقات چهره به چهره، ارتباط از طریق روابط عمومی دستگاهها و همچنین فعالیت و پاسخگویی مسوولان در فضای مجازی از جمله دیگر راههای ارتباطی است.
طلبی همچنین با اشاره به اینکه ارتباط مدیران با مردم بسیار حائز اهمیت است یادآور شد: با توجه به شرایط خاص کنونی و مشکلاتی که مردم به آن روبرو هستند مدیران باید بیشترین ارتباط و پاسخگویی را داشته باشند.
یزد- ایرنا- استاندار یزد در جریان ارتباط مستقیم با مردم از طریق سامد (سامانه الکترونیکی ارتباط مردم با دولت) تاکید کرد: مدیران، پاسخگویی را در محور فعالیتهای خود قرار دهند.
نظر شما