افتتاح واحد مهندسی پزشکی با ۳۲۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در ارومیه

ارومیه- ایرنا- واحد تولیدی مهندسی پزشکی ابزار جراحان ارومیه که برای احداث آن ۳۲۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری شده، با حضور مهدی صادقی نیارکی معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت و محمدمهدی شهریاری استاندار آذربایجان‌غربی امروز، پنجشنبه به بهره‌برداری رسید.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی در این آیین با ارائه گزارشی از طرح افتتاحی گفت: این واحد تولیدی در زمینی به مساحت چهار هزار مترمربع انواع پلاتین را تولید و روانه بازار هدف می‌کند.

غلامرضا بابایی ادامه داد: این واحد تولیدی با ٣٢٠ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری شخصی احداث و راه‌اندازی شده که با افتتاح آن، برای ۵٠ نفر به صورت مستقیم اشتغالزایی می‌شود.

وی با اشاره به ظرفیت تولیدی این واحد اظهار داشت: سالانه ٣۵٠ هزار دست انواع ایمپلنت توسط این واحد تولیدی روانه بازار می‌شود.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی تاکید کرد: این شرکت تولید کننده ایمپلنت فک و صورت، ارتوپدی و ستون فقرات است.

آذربایجان‌غربی از نظر صنعتی یکی از استان‌های کم‌برخوردار کشور به شمار می‌رود اما با اجرای قانون خروج از رکود تدوینی دولت تدبیر و امید، اقدامات خوبی در راستای بازگشت واحدهای تولیدی و صنعتی این استان به مدار تولید و جذب سرمایه آغاز شده‌است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha