۳ مرداد ۱۳۹۹، ۱۳:۰۳
کد خبر: 83882758
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

توزیع هفتگی ۳ هزار ماسک توسط دوچرخه‌سواران در ارومیه

ارومیه- ایرنا - دبیر هیات دوچرخه‌سواری آذربایجان‌غربی گفت: در طرح «سفیران سلامت»، رکابزنان شهرستان ارومیه هر هفته، سه‌هزار ماسک بین مردم توزیع می‌کنند.

جعفر کرباسی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بعد از پیشنهاد این طرح و هماهنگی با فرماندار ارومیه، دوچرخه‌سواران شهرستان در طرح «سفیران سلامت» مشارکت خود را از روز ۲۸ تیرماه آغاز کرده اند.

وی اضافه کرد: در این راستا بیش از ۵۰ نفر از رکابزنان شهرستان ارومیه و عوامل اجرایی حضور یافته و هیات دوچرخه سواری در راستای اقدامات فرهنگ‌سازی و سالم‌سازی جامعه در ابتدای پویش بصورت نمادین و مرتب و منظم با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و قوانین رانندگی و اجتماعی بصورت نمادین در سطح شهر رکاب زده و سپس در مناطق مشخص شده اقدام به توزیع و آموزش توصیه ای فاصله گذادی در بین صنوف و اقشار جامعه می‌کنند.

دبیر هیات دوچرخه‌سواری آذربایجان‌غربی افزود: این پویش با مشارکت شرکت‌های بازرگانی و تولیدی برای تامین ماسک طی روزهای زوج و به صورت مرتب و منسجم در سطح شهر ارومیه تا زمان کنترل بیماری کرونا ادامه خواهد داشت.

وی اضافه کرد: رکابزنان و تولیدکنندگان دیگر نیز می‌توانند با پیوستن به «کمپین سفیران سلامت دوچرخه سوار»، این طرح را یاری کنند.

آذربایجان غربی یکی از استان های با وضعیت قرمز در خصوص شیوع بیماری کرونا در کشور است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha