۴ مرداد ۱۳۹۹، ۱۲:۵۱
کد خبرنگار: 1003
کد خبر: 83883705
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ساعت کاری ادارات مهران و دهلران کاهش یافت

۴ مرداد ۱۳۹۹، ۱۲:۵۱
کد خبر: 83883705
ساعت کاری ادارات مهران و دهلران کاهش یافت

ایلام - ایرنا - ساعت کاری دستگاه‌های اجرایی شهرستان‌های گرمسیری مهران و دهلران در جنوب استان ایلام در پی افزایش کم‌سابقه دما کاهش یافت.

به گزارش ایرنا، مدیریت بحران استانداری ایلام روز شنبه در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با موافقت استاندار ایلام و به دلیل گرمای هوا و لزوم صرفه‌جویی در مصرف حامل‌های انرژی، ساعات کاری ادارات در شهرستان‌های مهران و دهلران تا پایان هفته جاری از ساعت ۰۶:۳۰ تا ۱۲:۳۰ است.

گفتنی است پیش از این بنا بر پیشنهاد مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان و موافقت استاندار فعالیت همه دستگاه‌ها و ادارات در سطح شهرستان‌های مهران، دهلران، آبدانان، دره‌شهر و بدره تا پایان مردادماه سال جاری از ساعت ۶:۳۰ تا ۱۳:۳۰ تعیین شده بود.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان از امروز تا پایان هفته جاری شاهد افزایش محسوس دما در مناطق مختلف استان هستیم.

مدیرعامل آب و فاضلاب ایلام نیز با ابراز نگرانی از مصرف بالای آب در استان گفت: مصرف بی‌رویه آب، استان را به تصمیم ناخواسته جیره‌بندی آب سوق می‌دهد.

نوراله تیموری اظهار داشت: با افزایش ۳۰ درصدی مصرف آب اکنون مصرف آب در استان ایلام در وضعیت هشدار قرار دارد که در این شرایط گرما مطلوب نیست.

بر اساس اعلام هواشناسی ایلام، این استان در هفته جاری روزهای گرمی را پیش رو دارد بطوریکه دمای هوا در مناطق گرمسیری به ۵۲ درجه سانتیگراد می‌رسد.

جبهه هوای گرم تا پایان هفته در این استان استقرار دارد و دمای هوا در موج جدید هوای گرم در این استان مقداری از موج گرمای هفته گذشته بیشتر است و میانگین درجه هوای مناطق سردسیر استان که در هفته گذشته ۴۰ و در نقاط گرمسیر ۵۰ تا ۵۱ درجه سانتیگراد بود در موج گرمای جدید به ترتیب به ۴۲ و ۵۲ درجه سانتیگراد خواهد رسید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha