۹ مرداد ۱۳۹۹، ۱۰:۲۱
کد خبرنگار: 1165
کد خبر: 83890483
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲۵۰ دست لباس محافظ (گان) به کادر درمان نقده اهدا شد

ارومیه- ایرنا- مدیر شبکه بهداشت و درمان نقده گفت: ۲۵۰ دست لباس مخصوص مقابله با بیماری کرونا به کادر درمان این شهرستان اهدا شد.

محمد عبدلی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ارزش این لباس‌ها ۵۰ میلیون ریال برآورد شده که توسط خیر نیک اندیش " فیض‌الله بهروش" برای کادر درمان فعال در بخش کرونا خریداری و اهدا شد.

وی بیان کرد: " فیض‌الله بهروش"  پدر "عزیزه بهروش" از پرستاران بیمارستان حضرت امام خمینی (ره) و مسوول بخش دیالیز این بیمارستان است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان نقده ادامه داد: همچنین مدتی قبل یک دستگاه دیالیز پرتابل توسط خیّر نیکوکار صادق عباس‌زاده یکی از خیّران نیک‌اندیش به بیمارستان امام خمینی (ره) این شهرستان اهدا شد.

عبدلی گفت: ارزش ریالی این دستگاه بالغ بر ۳۷۰ میلیون ریال برآرد شده که در اختیار این بیمارستان قرار گرفته است تا خدمات رسانی به بیماران به نحو احسنت اجرایی شود.

اظهار داشت: این دستگاه به دلیل قابل حمل بودن از دستگاه‌های مورد نیاز بیمارستان بود که با تهیه آن نیاز به انتقال بیمار به بخش دیالیز نیست و در صورت نیاز به عمل تصفیه خون در بخش ویژه انجام می‌شود.

بیمارستان امام خمینی (ره) نقده هم‌اکنون با چند برابر ظرفیت خود و با ۲۲۰ تخت فعال علاوه بر شهروندان داخل شهرستان به شهروندان شهرهای همجوار نیز خدمات درمانی و پزشکی ارایه می‌کند.

شهرستان ۱۲۷ هزار نفری نقده یکی از شهرهای جنوبی آذربایجان‌غربی بوده و در فاصله حدود ۸۰ کیلومتری جنوب ‌شرق ارومیه واقع شده ‌است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha