جشن‌های دهه امامت و ولایت در فضای مجازی یزد آغاز شد

یزد - ایرنا - رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: ویژه برنامه‌های متنوع بزرگداشت دهه امامت و ولایت ( عید قربان تا عید غدیر) به خاطر شرایط کرونایی و پیشگیری از شیوع آن پنجشنبه شب در فضای مجازی آغاز شد.

حجت‌الاسلام محمد فخرالدینی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: فعالیت‌های فرهنگی، هنری و بصیرتی توسط تشکل‌های مردمی و همراهی مسوولان با استفاده از شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌های گروهی برگزار می شود.

وی ادامه داد: تبیین اهمیت عید قربان، موضوع امامت و ولایت در مکتب اسلام، فلسفه و نقش جریان تاریخ ساز غدیر، توطئه‌های فرهنگی دشمنان ، ضرورت تبیین ابعاد امام شناسی و داشتن بصیرت در برابر تهدید نرم استکبارجهانی محور برنامه‌هاست.

این مسوول تبلیغ فرهنگ دینی در استان اظهار کرد: پاسخگویی به سووال و شبهه در خصوص غدیر و همچنین ایجاد فضایی مناسب و متنوع برای اقشار مختلف مردم به خصوص نسل جوان جزو اهداف اصلی جشن دهه امامت و ولایت است .

فخرالدینی تصریح کرد: برگزاری برخی مسابقات فرهنگی و هنری در فضای مجازی و کتابخوانی برای رده‌های مختلف سنی توسط هیات ها و تشکل‌ها پیش‌بینی شده است که تا پایان دهه امامت و ولایت به مرور اجرا می‌شود .

از عید قربان تا عید غدیر به عنوان دهه امامت و ولایت در تقویم ایران نامگذاری شده است . 

استان یزد حدود سه هزار باب مسجد دارد که حدود ۲ هزار مورد آن فعال است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha