زمان و نحوه ثبت‌نام آزمون زبان دکتری پیام نور مشخص شد

تهران-ایرنا- رییس مرکز سنجش و آزمون دانشگاه پیام نور گفت: سی و دومین دوره آزمون زبان دکتری تخصصی (ETPNU) دانشگاه پیام نور از ۵ تا ۱۵ شهریورماه سال جاری برگزار می‌شود.

به گزارش روز شنبه گروه دانشگاه و آموزش ایرنا از پیام نور، بهنوش سلیم بهرامی افزود: سی و دومین دوره آزمون زبان دکتری تخصصی (ETPNU) دانشگاه پیام نور بنا به اعلام رسمی وضعیت شیوع بیماری کرونا توسط ستاد ملی این بیماری، به صورت حضوری و الکترونیکی و یا به صورت برخط و غیرحضوری با نظارت ویژه مرکز آزمون، در بازه زمانی ۵ تا ۱۵ شهریور ماه در مراکز اصفهان، تبریز، تهران جنوب، مشهد و شیراز برگزار می‌شود.

 رییس مرکز سنجش و آزمون دانشگاه پیام نور ادامه داد: متقاضیان شرکت در این آزمون از ۸ تا ۳۱ مردادماه سال جاری فرصت دارند به صورت الکترونیکی و از طریق پرتال دانشگاه پیام نور – مرکز سنجش و آزمون  http://azmoon.pnu.ac.ir/Portal/Home برای ثبت نام اقدام کنند.

وی گفت: زمان دریافت کارت آزمون اول تا ۱۵ شهریور ماه است. هزینه ثبت نام باید به صورت الکترونیکی در هنگام ثبت نام و از طریق سایت پرداخت شود و داوطلبان دقت داشته باشند که به هیچ وجه مبلغ ثبت نام را به صورت دستی و از طریق شعب پرداخت نکنند.

یادآور می شود، متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر و یا رفع مشکلات احتمالی می توانند با شماره تلفن ۲۲۴۵۸۲۹۷-۰۲۱ تماس حاصل کنند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار علم و آموزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha