رایزنی استانداری هرمزگان برای اعطای تسهیلات کم بهره به خبرنگاران

بندرعباس- ایرنا- استاندار هرمزگان گفت: در خصوص اعطای تسهیلات کم بهره به خبرنگاران و همچنین جهت خرید تجهیزات مورد نیاز به دفاتر رسانه ها با مرکز رایزنی می شود.

فریدون همتی شامگاه یکشنبه در نشست با اعضای هیات مدیره خانه مطبوعات هرمزگان اظهار داشت: رسانه‌ها نقش بسیار مهمی در توسعه و پیشرفت جامعه دارند و باید مورد حمایت قرار گیرند.

وی با اشاره به تامین مسکن ویژه اهالی رسانه ، افزود: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان در این خصوص مکاتبه لازم را انجام و پیگیری نماید و استانداری نیز حمایت های لازم را از همه اهالی رسانه خواهد داشت.

استاندار هرمزگان تصریح کرد: خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای در استان به عنوان یکی از اقشار تاثیرگذار، باید با ایجاد وحدت و همدلی به توسعه و پیشرفت بیشتر استان کمک کنند.

وی با تاکید بر اینکه نقد باید منصفانه، عاقلانه و سازنده باشد، گفت: هرمزگان استانی دارای ظرفیت‌های بسیار برای توسعه است و در مسیر توسعه، وجود هماهنگی و وحدت نظر بسیار مهم است.

استاندار هرمزگان  ضمن تشکر از تلاش‌ها و همکاری‌های مجموعه رسانه‌ها و مطبوعات استان، بیان داشت: هر کس در هر جایگاهی که در هرمزگان قرار دارد، باید کمک کند تا به هدف پیشرفت و توسعه بیشتر استان، دست یابیم.

همتی ضمن تبریک روز خبرنگار به فعالان این عرصه در هرمزگان، خاطرنشان کرد: کمیته‌ای متشکل از همه دیدگاه ها برای بهتر برگزار شدن مراسم روز خبرنگار به صورت مجازی تشکیل و  درخواست‌های خود را از طریق روابط عمومی استانداری پیگیری کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha