پاکدل: باشگاه‌ها را موظف به پرداخت بدهی‌ها به بازیکنان کردیم

تهران- ایرنا- رییس فدراسیون هندبال گفت: باشگاه‌ها موظف شدند بدهی‌های گذشته خود را با بازیکنان تسویه کنند و هر باشگاهی که بدهی داشته باشد حق حضور در لیگ را نخواهد داشت.

به گزارش ایرنا، «علیرضا پاکدل» روز دوشنبه در مجمع عمومی سالیانه این فدراسیون، همچنین اظهار داشت: بیش از یک‌هزار مسابقه در سال ۹۸ برگزار شد. ۶ کوبل داوری فعال از کشورمان در آسیا قضاوت می‌کنند. عزم فدراسیون و وزارت ورزش این است که بتوانیم طبق برنامه رقابت‌های قهرمانی جوانان جهان را در شیراز میزبانی کنیم.

وی افزود: یکی از اهداف فدراسیون بحث آموزش است. دوره تخصصی بدنسازی را با حضور مدرس مطرح جهانی در تهران برگزار کردیم. با امتیازی که از فدراسیون جهانی گرفتیم توانستیم برای نخستین مرتبه دوره مربیگری بانوان را در کشور برگزار کنیم. در سال گذشته نیز ۵۷ دوره آموزشی برگزار شد.

وی همچنین گفت: یکی از مشکلات عمده هندبال نبود ثبات در فدراسیون بود. بدهی‌های انباشته نیز به دلیل بی‌ثباتی بوده و نفرات قبل که کوتاه مدت در فدراسیون بودند، نتوانستند برنامه‌های خود را اجرایی کنند.

رییس فدراسیون هندبال ادامه داد: چشم‌انداز فدراسیون استعدادیابی است و قصد داریم در سال ۱۴۰۱ در مسابقات نوجوانان آسیا روی سکو برویم. جزو معدود فدراسیون‌هایی هستیم که بعد از برگزاری مسابقات المپیاد، استعدادها را رها نکردیم. مربیان در مسابقات آموزش و پرورش نیز حضور داشتند و استعدادها را شناسایی کردند. کشور را به چهار بخش تقسیم کردیم و دائما در حال شناسایی استعدادها هستیم. همچنین ۸ تیم برتر المپیاد را در یک تورنمنت شرکت دادیم تا بتوانیم استعدادها را حفظ کنیم.

پاکدل اضافه کرد: تفاهم‌نامه‌ای در راستای توسعه ورزش همگانی با شهرداری و آموزش و پرورش بسته شد. توانستیم هندبال ساحلی و هندبال با ویلچر را توسعه دهیم تا با گسترش ورزش همگانی سلامت خانواده را افزایش دهیم.

وی با اشاره اقدامات فرهنگی این فدراسیون اظهار داشت: بعد از شهادت سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی این افتخار نصیب جامعه هندبال شد که نام تالار فدراسیون به نام این شهید بزرگوار تغییر کند. همچنین ملی‌پوشان ما توانستند در مسابقات کویت به درستی به حاج قاسم سلیمانی ادای احترام کنند.

پاکدل در پایان گفت: علیرغم بدهی‌های گسترده قبلی، فدراسیون در سال ۹۸ هیچ بدهی بر جای نگذاشته است. همچنین بدهی مالیاتی مربوط به سال‌های ۹۶ و ۹۷ را پرداخت کردیم و بازیکنان، مربیان و داوران مطالبات خود را دریافت کردند.

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha