هدایت فیلی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با اتخاذ تدابیر هوشمندانه مدیریتی، برنامه ریزی دقیق و منسجم و کنترل و نظارت پیگیر همکاران واحدهای مختلف ستادی و اجرایی، پست ایلام توانسته است رتبه اول ارزیابی های عملکرد کیفی در بین ادارات کل پست استان های کشور در چهارماهه نخست سال جاری را به خود اختصاص دهد.
وی افزود: ارزیابی عملکرد واحدهای اجرایی کشور به صورت ماهیانه و براساس کنترل و رصد شاخص های کیفی، نظیر توزیع به موقع، مدت زمان سیر مراسلات، مدت زمان پاسخگویی به شکایات و دیگر عناوین مربوطه از نگاه مشتریان و ذینفعان توسط دفتر مدیریت کیفیت و امور مشتریان شرکت ملی پست صورت می پذیرد.
مدیر کل پست استان ایلام یادآور شد: شاخصهای کیفی از جمله توزیع به موقع، مدت سیر مرسولات، میزان توزیع موفق و مدت زمان پاسخگویی به شکایات و سایر عناوین از نگاه مشتری ارزیابی می شود.
فیلی، ارائه خدمات و محصول با کیفیت را رمز موفقیت هر کسب و کاری دانست و ابراز امیداوری کرد اداره کل پست استان ایلام بتواند با تولید خدمات منعطف با نیازهای روز مشتریان رضایت کامل آنها را جلب کند و این روند در آینده نیز تداوم داشته باشد.
۱۳ واحد پستی، ۱۰۴ دفتر ای سی تی روستایی و ۵۷ دفتر پیشخوان دولت و هفت دفتر نیابتی پستی مستقر در سایر سازمان ها در سطح استان ایلام فعال است.
نظر شما