آغاز عملیات انتقال هوایی قلب اهدایی جوان رفسنجانی برای پیوند به تهران

تهران - ایرنا - سازمان اورژانس کشور اعلام کرد: عملیات انتقال هوایی قلب و کلیه اهدایی یک جوان ۳۶ ساله رفسنجانی که بر اثر تصادف فوت شده برای انجام عمل پیوند به یک جوان ۲۷ ساله تهرانی از بیمارستان علی ابن ابیطالب(ع) رفسنجان به بیمارستان مسیح دانشوری آغاز شد.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا از سازمان اورژانس کشور، این عملیات انتقال با هماهنگی‌های انجام شده توسط سازمان اورژانس کشور و اداره پیوند وزارت بهداشت، از رفسنجان به تهران توسط اورژانس هوایی در حال انجام است.

صبح امروز (یکشنبه) ۱۹ مرداد ماه ١٣٩٩، نمایندگانی از سازمان اورژانس کشور و اداره پیوند وزارت بهداشت به همراه یک تیم جراحی برای انجام عملیات انتقال قلب از رفسنجان به سمت تهران اعزام شدند.

به گزارش ایرنا، از سال گذشته تاکنون ۲۱ عملیات انتقال عضو اهدایی به صورت هوایی به همت سازمان اورژانس کشور و اداره پیوند وزارت بهداشت انجام شده است.

ارائه خدمات اورژانس پیش بیمارستانی در سوانح عمدی و غیر عمدی، حوادث غیر مترقبه و فوریت‌های پزشکی در هنگام بروز بیماری‌های نوپدید، جدید و بلایای طبیعی و انسان ساخت برای آحاد مردم یا هر ملیت و تابعیتی از وظایف و مأموریت‌های اصلی سازمان اورژانس کشور است.

سرخط اخبار جامعه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha