۲۲ مرداد ۱۳۹۹، ۷:۲۶
کد خبرنگار: 2051
کد خبر: 83903173
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

۱۶ طرح اقتصادی استان مرکزی آماده بهره‌برداری در هفته دولت است

اراک - ایرنا - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی گفت: ۱۶ طرح اقتصادی و اشتغال‌زایی در این استان با مشارکت بخش خصوصی ایجاد و تکمیل شده و همزمان با هفته دولت(دوم تا هفتم شهریورماه) بهره‌برداری می‌شوند.

«سعید جعفری کرهرودی» روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: مجموع سرمایه‌گذاری صورت گرفته در این طرح‌های اقتصادی و اشتغال‌زا پنج هزار و ۲۵۰ میلیارد ریال است که بخشی از این سرمایه‌ آورده بخش خصوصی و بخشی دیگر با اعطای تسهیلات تامین شده است.

وی بیان کرد: این طرح‌های اقتصادی و اشتغال‍زا در شهرستان‌های زرندیه، ساوه، خمین، اراک و محلات مستقر هستند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی اظهار داشت: با بهره‌برداری از این طرح‌های اقتصادی در هفته دولت امسال ۴۱۸ فرصت شغلی جدید در استان ایجاد می‌شود.

جعفری کرهرودی گفت: ۲۷۳ جواز تاسیس واحد صنعتی امسال در نقاط مختلف این استان صادر شد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۵ درصد رشد داشته است.

وی افزود: میزان سرمایه‌ براورد شده برای جوازهای تاسیس صنعتی صادره  استان  بیش از ۴۴ هزار میلیارد ریال است و در صورت راه‌اندازی آن‌ها پنج هزار و ۶۵۱ فرصت شغلی جدید در استان ایجاد می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی اضافه کرد:  ۹۷ پروانه بهره‌برداری نیز امسال با سرمایه‌گذاری ۶ هزار و ۲۵۵ میلیارد ریال در این استان صادر شد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۳۱ درصد رشد داشته است.

جعفری‌کرهرودی بیان کرد: پروانه‌های بهره‌برداری صادر شده در استان مرکزی یک‌هزار و ۴۵۰ فرصت شغلی جدید را به دنبال داشته‌ است.

بیش از ۲ هزار و ۸۰۰ واحد صنعتی کوچک، متوسط و بزرگ در نقاط مختلف استان مرکزی فعالیت می‌کنند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha