۲۱ مرداد ۱۳۹۹، ۱۶:۰۴
کد خبرنگار: 2423
کد خبر: 83904023
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

روحانی درگذشت امام جمعه اهل سنت کرمانشاه را تسلیت گفت

تهران- ایرنا- رییس جمهوری در پیامی درگذشت ماموستا ملامحمد محمدی امام جمعه فقید اهل سنت کرمانشاه را تسلیت گفت.

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی روز سه‌شنبه در پیامی نوشت: درگذشت ماموستا ملامحمد محمدی امام جمعه فقید اهل سنت کرمانشاه، موجب تألم و تأثر خاطر شد.

رییس جمهوری اظهار داشت: این عالم وارسته و متعهد، با حضور موثر در صحنه‌های سیاسی و اجتماعی کشور، عمر خود را وقف ترویج و تبیین معارف اسلامی به ویژه در سنگر مقدس نماز جمعه و تحکیم وحدت و برادری در میان مردم شریف آن دیار کرد و منشأ خیر و برکت فراوانی شد که در خاطر مردم قدرشناس این استان باقی خواهد ماند.

روحانی تصریح کرد: «اینجانب این ضایعه را به مردم متدین استان کرمانشاه و بیت وی تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند متعال برای آن مرحوم، علو درجات و رضوان الهی و برای عموم بازماندگان صبر و اجر مسألت دارم.»

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ ماموستا محمدی که طی روزهای اخیر به دلیل ناراحتی کبد در بیمارستان امام رضا (ع) کرمانشاه بستری بود، روز دوشنبه ۲۰ مرداد بر اثر این عارضه دارفانی را وداع گفت.

ماموستا محمدی از موسسین شورای افتاء اهل سنت کرمانشاه بوده و در سال ۱۳۷۱ با پایان یافتن جنگ تحمیلی در حکمی از سوی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان کرمانشاه به امامت جمعه اهل سنت در سرپل ذهاب منصوب شد و تا مهر ۷۷ در این شهر به انجام مسوولیت دینی و فرهنگی خویش اشتغال داشت.

ماموستا محمدی از سال ۱۳۷۸ امام جمعه اهل سنت شهر کرمانشاه را بر عهده داشت

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha