۲۷ مرداد ۱۳۹۹، ۱۴:۳۲
کد خبرنگار: 2083
کد خبر: 83910729
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۰ طرح عمرانی حوزه برق هفته دولت در میامی افتتاح می‌شود

شاهرود - ایرنا - مدیر توزیع برق شهرستان میامی گفت: ۱۰ طرح عمرانی برق‌رسانی این شرکت هفته دولت در سطح شهر وروستاها به بهره‌برداری می‌رسند .

به گزارش ایرنا، عباسعلی اسماعیلی روز یکشنبه افزود : برای اجرای این طرح ها مبلغ ۳۷ میلیارد و ۴۹۰ میلیون ریال هزینه شده است . 

مدیر توزیع برق شهرستان میامی گفت: طرح های   شبکه فشار متوسط و فشار ضعیف هوایی به متراژ بیش از سه هزار متر و نصب پنج دستگاه پست هوایی توزیع برق و نصب ۱۶۶ دستگاه سرچراغ در شهرک جدید حسین آباد کالپوش اجرا شده و ایستگاه آتش نشانی با هزینه ۱۹ میلیارد و ۵۶۰ میلیون ریال در کلاته‌های شرقی به بهره‌برداری می‌رسند. 

اسماعیلی با بیان این که سه طرح بهسازی یک هزار و ۸۲۴ متر شبکه و نصب ۲ ایستگاه هوایی توزیع برق و تابلوی اندازه گیری در روستاهای نام نیک، هونستان و حسین آبادبااعتبار هشت میلیارد و ۶۹۰ میلیون ریال آماده بهره برداری شده ،افزود: طرح تامین روشنایی ورودی روستای بکران هم به مبلغ ۴۱۰ میلیون ریال افتتاح می شود.

وی با بیان اینکه طرح نصب ۱۵ دستگاه تابلو لوازم اندازه گیری قطع از راه دور چاه های آب کشاورزی با هزینه ۸۵۰ میلیون ریال افتتاح خواهد شد، تصریح کرد : طرح افزایش ظرفیت ۱۱ دستگاه پست هوایی با مجموع قدرت ۵۳۵ کیلوولت آمپر برای ایستگاه های پمپاژ ثانویه و دامداری ها با اعتبار چهار میلیارد و ۱۸۰ میلیون ریال ، از دیگر طرح های قابل بهره برداری در این شهرستان به شمار می رود.

وی ادامه داد : طرح تامین برق چاه های آب کشاورزی با هزینه سه میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال در هفته دولت امسال به بهره برداری خواهد رسید.

شهرستان میامی با جمعیتی حدود ۴۰ هزار تن در شرق استان سمنان قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha