۲۹ مرداد ۱۳۹۹، ۲۲:۴۲
کد خبرنگار: 2237
کد خبر: 83914880
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اتمام پروژه جمع آوری فاضلاب فاز ۲ مسکن مهر رشت تا پایان امسال

رشت - ایرنا- معاون بهره برداری و توسعه فاضلاب شرکت آب و فاضلاب گیلان از اتمام پروژه جمع آوری فاضلاب فاز ۲ مسکن مهر رشت تا پایان سال ۹۹ خبر داد.

علیرضا غیاثی چهارشنبه شب در گفتگو با ایرنا با اشاره به لزوم جمع آوری و دفع بهداشتی فاضلاب در راستای حفظ محیط زیست و سلامت شهروندان تصریح کرد: پروژه جمع آوری فاضلاب فاز ۲ مسکن مهر رشت در سال ۹۸ با اعتباری بالغ بر ۳۸ میلیارد ریال آغاز شد.

وی با بیان اینکه تا کنون چهار هزار و ۷۷۵  متر لوله گذاری انجام شده است افزود: میزان لوله گذاری پیش بینی شده در قرارداد پنج هزار و ۲۴۶متر است  که تاکنون پروژه ۹۹.۶۹درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

معاون بهره برداری و توسعه فاضلاب شرکت آبفای گیلان  پیش بینی کرد  این پروژه تا پایان سالجاری به اتمام رسد و ۱۵ هزار نفر از جمعیت مسکن مهر رشت از مزایای آن بهره مند  شوند.

 پکیج تصفیه فاضلاب در مسکن مهر لوشان در جنوب استان گیلان نیز با ظرفیت ۱۵۰ مترمکعب در شبانه روز  نیز در حال اجراست.

این پکیج با هدف تصفیه فاضلاب با ظرفیت ۱۵۰ مترمکعب در شبانه روز پس از تکمیل فوندانسیون و ایستگاه بالابر آن نصب و راه اندازی خواهد شد که فاضلاب ۳۷۲ واحد مسکونی به آن منتقل و تصفیه می شود.
محصور سازی اطراف محل احداث پکیج تصفیه فاضلاب و احداث فوندانسیون پکیج و ایستگاه پمپاژ نیز با برآورد هزینه  افزون بر چهار هزار  میلیون ریال در دست اجراست .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha