تبلیغات شهری تهران درباره محرم بیش از سال‌های گذشته است

تهران-ایرنا-معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهردار تهران با اشاره به تبلیغات شهری به مناسبت ماه محرم گفت: تبلیغات شهری اکران ‌شده این نهاد درباره محرم، بیش از سال‌های گذشته است و بیشتر هم خواهد شد.

به گزارش ایرنا، محمدرضا جوادی‌یگانه شامگاه چهارشنبه در حساب توئیتر خود نوشت: تهران در محرم زنده است به هیات‌هایش، هیات‌های کوچک و بزرگ و صلواتی‌هایی که در هر کوی و برزن عزای حسینی را اقامه می‌کردند و امسال به دلیل کرونا، حضور کمتری دارند.

وی در ادامه نوشت: والا تبلیغات شهری اکران ‌شده شهرداری تهران درباره محرم، بیش از سال‌های گذشته است و بیشتر هم خواهد شد.

موافقت ۸۳درصد مردم تهران با ایده «هر خانه یک حسینیه»

معاون شهردار تهران روز گذشته نیز در حساب توئیتر خود نوشته بود: ۸۳ درصد مردم تهران با ایده «هر خانه یک حسینیه» موافقند، یعنی عزاداری در منزل و به واسطه رسانه‌ها باشد.

جوادی‌یگانه اظهارکرده بود: همه ساله در محرم همه شهر، کوچه ‌به‌ کوچه عزاخانه است، امسال خانه ‌به ‌خانه هم هست. اصل پیوند زدن دل و جان است با حماسه حسینی و بروز آن در کوچه‌های شهر،کتیبه‌ها خانه‌ها را زینت می‌دهد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha