۱ شهریور ۱۳۹۹، ۱۰:۴۲
کد خبرنگار: 2198
کد خبر: 83915601
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

چند خبر کوتاه از نیروی انتظامی زنجان

۱ شهریور ۱۳۹۹، ۱۰:۴۲
کد خبر: 83915601
چند خبر کوتاه از نیروی انتظامی زنجان

زنجان - ایرنا - رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان زنجان از کشف و ضبط ۶ کیلو و ۴۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک خبر داد.

سرهنگ سعید بابایی، روز شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: در پی کسب اخبار و اطلاعات مبنی بر قاچاق و نگهداری موادمخدر در باغ شخصی فردی در شهرستان خرمدره موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان و شهرستان قرار گرفت.

وی اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر، ضمن شناسایی متهم و محل نگهداری مواد مخدر با هماهنگی مقامات قضایی، طی یک عملیات غافلگیرانه اقدام به بازرسی از محل مورد نظر کردند.

بابایی با بیان اینکه در بازرسی از باغ مذکور این مقدار مواد مخدر کشف و ضبط شد، افزود، در این ارتباط یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی به مقامات قضایی تحویل داده شد تا مورد اعمال قانون قرار گیرد.

کشف دام و طیور قاچاق در سلطانیه
فرمانده انتظامی شهرستان سلطانیه گفت: ۲ راس دام سنگین و ۲۹۵ قطعه بوقلمون قاچاق از سوی ماموران انتظامی این شهرستان کشف و ضبط شد.

سرهنگ حسین اصانلو، افزود: مأموران یگان امداد شهرستان سلطانیه، حین گشت زنی هدفمند و کنترل مسیرهای عبوری به ۲ دستگاه کامیون باری مشکوک شده و خودروها را به منظور بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی اظهار داشت: ماموران در این بازرسی موفق به کشف این تعداد دام و طیور قاچاق و فاقد مجوز حمل شدند که در این رابطه ۲ متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده به منظور اعمال قانون تحویل مرجع قضایی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان سلطانیه با بیان اینکه کارشناسان، ارزش تقریبی این تعداد محموله دام و طیور کشف و ضبط شده را یک میلیارد ریال برآورد کردند از شهروندان خواست هر گونه اخبار و اطلاعات مربوط به قاچاق کالا و ارز را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

دستگیری سارق منزل در زنجان
رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان زنجان از دستگیری سارق حرفه ای منزل خبر داد و گفت: در پی وقوع سرقت منزل در زنجان، تیم ویژه از کارکنان پلیس بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

سرهنگ جعفر رحمتی افزود: ماموران پلیس آگاهی پس از بررسی نحوه سرقت های صورت گرفته، روز گذشته حین گشت زنی هدفمند، یک متهم را شناسایی و دستگیر کردند.

وی، اظهار داشت: متهم در بازجویی های فنی و تخصصی و با مشاهده ادله و مستندات پلیس، لب به اعتراف گشوده و به انجام پنج فقره سرقت منزل اعتراف کرد که ماموران در بازرسی از منزل متهم اموال مسروقه را کشف کردند.

رحمتی به شهروندان توصیه کرد در بسیاری از سرقت‌های انجام شده سهل‌انگاری مالباختگان محرز بوده که لازم است شهروندان ضمن توجه به هشدارهای پلیس، هرگونه موارد مشکوک را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

کشف ۱۵۰ تن گندم قاچاق در زنجان
جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان از کشف و ضبط ۱۵۰ تن گندم قاچاق خبر داد و گفت: ارزش تقریبی این میزان گندم قاچاق کشف شده بیش از ۲ میلیارد ریال برآورد شد.

سرهنگ ایرج خانی پور، افزود: مأموران انتظامی استان حین کنترل خودروهای عبوری از محورهای مواصلاتی به کامیون‌های حامل بار گندم مشکوک و آنها را متوقف کردند.

وی، تعداد کامیون‌های حامل بار گندم قاچاق بدون مجوز حمل را پنج دستگاه اعلام کرد و اظهار داشت: پنج متهم این پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند تا مورد اعمال قانون قرار گیرند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha