۲ شهریور ۱۳۹۹، ۱۳:۵۳
کد خبرنگار: 2164
کد خبر: 83919165
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲ طرح عمرانی و محرومیت‌زدایی در آستارا بهره‌برداری شد

آستارا - ایرنا - آسفالت راه روستایی و یک واحد مسکن مددجوی اداره بهزیستی، به مناسبت هفته دولت با حضور مسئولان در شهرستان آستارا به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار ایرنا سرپرست فرمانداری آستارا روز یکشنبه در آئین بهره برداری از مسکن مددجو در خسرو محله بخش لوندویل و راه روستای ویرمونی در بخش مرکزی این شهرستان، یاد و نام شهیدان رجایی و باهنر را گرامیداشت و خدمات رسانی به روستاها برای عمران و آبادانی بیشتر را از برنامه های دولت در آستارا اعلام کرد.

رضا جمشیدی گفت: رسیدگی به مناطق محروم و مستضعف باید در اولویت کار مسئولان باشد و اداره های بهزیستی و کمیته امداد با ساخت واحدهای مسکونی، قدم موثری در رفع محرومیت برداشته اند.

وی ادامه داد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و اداره های راهداری و حمل و نقل جاده ای و راه و شهرسازی در آسفالت راه های روستایی مشارکت می کنند و این کار و خدمت در روستاها باید ادامه یابد.

رئیس اداره بهزیستی آستارا نیز گفت: واحد مسکونی مددجویان که امروز افتتاح شد، دارای ۶۰ متر مربع مساحت و انشعابات رایگان آب، برق و گاز است و برای ساخت آن ۴۵۰ میلیون ریال هزینه شده است.

فریبرز خورشیدی افزود: ساخت ۹ واحد مسکونی دیگر برای مددجویان بهزیستی با همکاری سپاه و بنیاد مسکن آستارا آغاز شده است.

هومان بصیر مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آستارا هم گفت: برای آسفالت راه روستای ویرمونی در قالب طرح هادی به طول ۸۰۰ متر، هشت میلیارد و ۵۵۱ میلیون ریال هزینه شده است.

دوم تا هشتم شهریورماه بمناسبت سالگرد شهادت رجایی و باهنر رئیس جمهوری و نخست وزیر وقت در سال ۱۳۶۰، هفته دولت نامگذاری شده است.

شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت و ۶۲ روستا در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع شده و ۷۰۰ خانوار آن تحت پوشش بهزیستی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha