۳ شهریور ۱۳۹۹، ۱۴:۵۳
کد خبر: 83920824
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سه طرح عمرانی هفته دولت در مریوان افتتاح ‌شد

۳ شهریور ۱۳۹۹، ۱۴:۵۳
کد خبر: 83920824
سه طرح عمرانی هفته دولت در مریوان افتتاح ‌شد

سنندج - ایرنا - فرماندار مریوان با اشاره به اینکه هفته دولت فرصتی برای افزایش امید آفرینی در جامعه است، از افتتاح سه طرح عمرانی و خدماتی در این شهرستان خبر داد و گفت: در طول هفته دولت، ۶۵ طرح در این شهرستان به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش ایرنا، آرتیکاس اقبال روز دوشنبه در آیین بهره‌برداری از سه طرح کارخانه فیلم تک لایه شیرینک از پلی اتلی اتلین، مرغداری ۲۰ هزار قطعه‌ای و ساختمان بیمه سلامت که با حضور خالد جعفری معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کردستان برگزار شد، اظهار داشت: برای این سه طرح ۱۱ میلیارد و ۵۸۰ میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.

وی اضافه کرد: ساختمان بیمه سلامت مریوان با اعتبار یک میلیارد و هشتصد میلیون تومان،  مرغداری ۲۰هزار قطعه ای گوشتی روستا کانی میران با اعتبار دو میلیارد و ۹۸۰ میلیون تومان و کارخانه فیلم تک لایه شیرینک از پلی اتلین با اعتبار شش میلیارد و ۸۰۰ میلیون  تومان احداث شده است.

وی با بیان اینکه طرح‌های هفته دولت در بخش‌های عمرانی و خدماتی است و برای اجرای آنها حدود یک هزار و ۶۸۰ میلیارد ریال هزینه شده است، افزود: از این میزان سهم اعتبارات دولتی ۹۰ میلیارد ریال، تسهیلات بانکی یک هزار و ۲۱۳ میلیارد ریال و سرمایه گذاری بخش خصوصی نیز ۵۴۸ میلیارد ریال است.

اقبال اضافه کرد: با اجرای طرح‌های اقتصادی برای ۱۳۲ نفر به صورت مستقیم در بخش‌های مختلف صنعت، خدمات و جهاد کشاورزی اشتغال ایجاد شده است.

فرماندار مریوان با اشاره به قرارگیری هفته دولت یادآور شد: مدیران و کارگزاران نظام از فرصت برای تبیین عملکرد دولت و نظام و ایجاد امیدآفرینی در جامعه استفاده کنند.

وی با بیان اینکه هدف اصلی دشمنان در زمان کنونی، تضعیف نظام و انقلاب و جلوگیری از بیان اخبار و عملکرد دولت است، گفت: خبرنگاران و اهالی رسانه با تهیه اخبار و گزارش‌های واقعی و امید بخش مردم را در جریان خدمات دولت قرار دهند.

۲ تا هشتم شهریور هفته دولت نامگذاری‌ شده است؛ استان کردستان با بیش از یک میلیون و ۶۰۳ هزار نفر جمعیت، ۱۰ شهرستان، ۲۹ شهر، ۳۱ بخش، ۸۶ دهستان و یک هزار و ۶۷۷ روستای دارای سکنه دارد.   

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha