۵ شهریور ۱۳۹۹، ۱۴:۳۹
کد خبرنگار: 1423
کد خبر: 83920826
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۰ طرح هفته دولت با اعتبار ۱۶۰ میلیارد ریال در سیروان افتتاح شد

ایلام - ایرنا - فرماندار سیروان گفت: ۱۰ طرح با ۱۶۰ میلیارد ریال اعتبار و اشتغال زایی مستقیم و غیرمستقیم ۱۵۶ نفر به مناسبت هفته دولت مورد بهره برداری قرار گرفت.

جواد رحیمی مقدم روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این طرح ها در حوزه های مختلف برق، راهداری و حمل و نقل، بنیاد مسکن و ورزشی است که در نقاط مختلف این شهرستان افتتاح شد.

وی افزود: اصلاح ۹.۵ کیلومتر شبکه فشار متوسط از روستاهای آسیب دیده در سیلاب ۹۸ با اعتباری نزدیک به ۱۵ میلیارد ریال و اشتغال زایی حین کار ۱۲ نفر از مهمترین طرح های عمرانی این شهرستان است که در هفته دولت مورد بهره برداری قرار گرفت.

رحیمی مقدم یادآور شد: اصلاح کامل شبکه فشار ضعیف و متوسط و احداث روشنایی معابر روستای حسن گاوداری و آبزار و همچنین احداث کامل شبکه فشار ضعیف و متوسط روشنایی سایت جدید چم شیر با اعتبار ۲۸ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

وی اضافه کرد: زمین چمن مصنوعی سراب کارزان با اعتبار ۹ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی به گستره یک هزار و ۲۶۰ مترمربع با اشتغال زایی حین کار ۲۰ نفر در این هفته افتتاح شد.

وی تعریض جاده سرتنگ لومار به طول پنج کیلومتر را از دیگر طرح های هفته دولت شهرستان سیروان ذکر کرد و توضیح داد: اجرای این طرح با اعتبار ۵۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات سیل به اتمام رسیده است.

رحیمی مقدم گفت: سه طرح هم در حوزه بنیاد مسکن در این شهرستان افتتاح شد که خاکبرداری ۱۱۰هزار متر مکعب، خاک ریزی ۱۰ هزار مترمکعب، زیر اساس ۸۵ هزار مترمربع، کانال سنگی ۲ هزار مترمربع و دیوار حائل ۱۵۰ مترمربع در سایت جدید روستای چم شیر با اعتبار ۳۱ میلیارد ریال از محل منابع ملی از جمله این طرح هاست.

وی افزود: کانی و سنگی به طول ۴۴۵ متر، کف سازی کانال ۵۹۴ متر، سنگ فرش۲۱۴ متر مربع، زیر اساس پنج هزار متر مربع، اساس و آسفالت چهار هزار متر مربع، کانال سنگی به طول ۴۲۰ متر، دال بتنی ۱۹ متر و دیوار حائل ۵۵۸ متر در روستای هیوند با اعتبار ۱۲ میلیارد ریال از محل منابع ملی دیگر طرح هفته دولت در این شهرستان است که به بهره برداری رسیده است.

فرماندار سیروان اتمام عملیات برید سنگی یک هزار و ۴۰۰ متر مربع، کانال سنگی به طول یک هزار و ۲۳۰متر ، دیوار حائل به طول ۵۲۴ متر، دال بتنی ۷۳متر، پیاده روسازی ۹۲۹ متر مربع، زیر اساس هشت هزارمتر مربع، اساس و آسفالت هشت هزار متر مربع در روستای کلی کلی را دیگر طرح هفته دولت برشمرد که این طرح با اعتبار ۱۱ میلیارد ریال و از محل اعتبارات ملی احداث شد.

رحیمی مقدم افتتاح ساختمان بخشداری با ۴۲ متر زیربنا و اعتبار از محل تملک دارایی های استان را از جمله پروژه های قابل افتتاح شهرستان سیروان در هفته دولت عنوان کرد که کلنگ احداث این طرح سال ۱۳۹۴ به زمین زده شد و امسال به بهره برداری رسید.

شهرستان سیروان به مرکزیت لومار دارای یک شهر، ۲ بخش، چهار دهستان و ۵۸ روستا است و در فاصله ۶۵ کیلومتری شهر ایلام قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha