تحویل ۱۲ خودروجدید به بندرشهید رجایی و شروع ساخت یک درمانگاه دربندرلنگه

بندرعباس- ایرنا- تحویل ۱۲ دستگاه خودرو سواری جدید به ترمینال‌های عملیاتی شرکت بتا بندر شهید رجایی وآغاز عملیات یک درمانگاه درروستای کنغ بندرلنگه ازمهمترین اخبار کوتاه روز یکشنبه هرمزگان است.

مدیرعامل شرکت توسعه خدمات دریایی و بندری بتا گفت: ۱۲ دستگاه خودرو سواری جدید روز تحویل ترمینال‌های عملیاتی شرکت بتا بندر شهید رجایی شد.

مهدی قائم مقامی در هرمزگان روز یکشنبه دراین زمینه گفت: این خودروهای سواری شامل هشت دستگاه پژو ۴۰۵، سه دستگاه سراتو ویک دستگاه پژو پارس برای انجام فعالیت های درون محوطه بندرشهید رجایی است.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی‌ها برای تقویت ناوگان خودرویی ترمینال‌های یک و دو کانتینری بندر شهید رجایی در بخش عملیاتی از اختصاص ۳۶ میلیارد ریال اعتبار برای خرید این خودروها خبر داد.

وی افزود: با وجود تحریم‌ها هرگز در مسیر رشد و پویایی فعالیت های شرکت بتاء در بندر شهید رجایی بن بستی نمی‌بینیم و پرسنل بخش‌های فنی و عملیاتی شرکت بتاء به عنوان یکی از اپراتورهای اصلی بندر شهید رجایی در ایام تعطیل و غیرتعطیل و گرما و شرجی برای چرخاندن چرخه اقتصادی کشور دربندر شهید رجایی در تلاش هستند.

اپراتوری ترمینال‌های کانتینری شماره یک و دو بندر شهید رجایی اواخر آذرماه سال ۹۶ به دو شرکت ایرانی بتا و سینا که با اپراتورهای خارجی قرارداد همکاری دارند، به مدت پنج سال واگذار شد.

ترمینال کانتینری تنها یک حلقه اتصال در کل زنجیره لجستیک است و ترمینال‌های کانتینری در سراسر جهان از لحاظ اندازه، موقعیت جغرافیایی و نوع عملیات کاملا متنوع هستند.

ترمینال کانتینری یک موقعیت جغرافیایی است که در آن حمل و نقل کانتینر، از روشی به روش دیگر تغییر می‌یابد که منظور از روش حمل یکی از روش‌های حمل با کشتی، کامیون می باشد و از نقطه نظر ترمینال کانتینری تجهیزات خارجی محسوب می‌شوند.

عملیات ساخت درمانگاه روستای کنخاز توابع بندرلنگه با زیربنای ۴۱۰متر مربع با حضور استاندار هرمزگان آغاز شد.

فریدون همتی در این آیین اظهار داشت: امید می‌رود خیری که احداث این درمانگاه را پذیرفته ظرف مدت زمانی کمتر از یک سال آن را آماده بهره‌برداری کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha