گرامیداشت ‌روز کارمند تأکید بر اهمیت این قشر در خدمت‌رسانی است

تهران- ایرنا- وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در پیامی مزین شدن چهارم شهریور به‌روز کارمند را تأکیدی بر نقش و اهمیت این قشر تلاشگر در خدمت‌رسانی متعهدانه و دلسوزانه به مردم دانست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت میراث‌فرهنگی،  در متن پیام علی‌اصغر مونسان آمده است: هشتم شهریور سالروز شهادت دو الگوی خدمت صادقانه و خالصانه در مسیر رضایت خالق و مخلوق است که نام خود را در تقویم حماسه‌آفرینان این مرزوبوم ماندگار کرده‌اند. هفته نخست شهریور نیز در گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان (محمدعلی) رجایی و (محمدجواد) باهنر (به ترتیب رئیس‌جمهوری و نخست‌وزیری شهید شده در سال ۱۳۶۰)‌ و برای ترسیم شاخصه‌های آرمانی کارگزاران در حکومت اسلامی به نام هفته دولت نام‌گذاری شده است تا محملی برای ارج نهادن به مقام و منزلت خدمتگزاران جامعه باشد.

در بخش دیگر پیام آمده است: مزین شدن چهارم شهریور به ‌روز کارمند تأکیدی بر نقش و اهمیت این قشر تلاشگر در خدمت‌رسانی متعهدانه و دلسوزانه به مردم و اهتمام بر اساس انگیزه‌های معنوی در مسیر رشد و پیشرفت نظام مقدس جمهوری اسلامی است. بی‌تردید از کارمندان شاغل در بدنه حکومت اسلامی انتظار می‌رود فارغ از هر پست و جایگاهی و فراتر از دغدغه‌های معیشتی و دشواری‌های شغلی، باروحیه مردم‌داری و سعه‌صدر و در سایه برخورداری از تعهد و تخصص، پرهیزگاری و پاک دستی، تمام تلاش و توان خویش را برای پیشبرد امور کشور به‌کارگیرند و لبخند رضایت بر لب ارباب‌رجوع بنشانند که همانا رضایت خالق درگرو رضایت مخلوق است.

همچنین در این پیام آمده است:‌ روز کارمند و هفته دولت را به تمام کارکنان و دولتمردان خدوم تبریک و تهنیت می‌گویم و از خدواند منان، توفیق و تعالی و سلامتی رئیس‌جمهوری محترم حجت‌الاسلام‌والمسلمین دکتر حسن روحانی و تمام خادمان خانواده ارجمند دولت جمهوری اسلامی ایران را مسئلت دارم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha