۵ شهریور ۱۳۹۹، ۱۶:۳۹
کد خبرنگار: 963
کد خبر: 84017533
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بهره‌برداری از ۴۳ پروژه راهداری استان خوزستان در هفته دولت

اهواز - ایرنا - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان گفت: ۴۳ پروژه درحوزه راهداری استان برای بهره برداری در طول هفته دولت آماده شده اند.

غلامعباس بهرامی‌نیا چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت : به مناسبت هفته دولت، این پروژه ها با اعتباری بالغ بر بیش از ۱۶۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات ملی و استانی اجرا شده اند.
وی افزود : این پروژه ها شامل ۲۸ پروژه روکش آسفالت به طول ۱۴۲.۷ کیلومتر در محورهای روستایی، شهری و استانی، پنج پروژه نصب نیوجرسی، سه پروژه احداث روشنایی و هفت پروژه در حوزه ابنیه فنی، پروژه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان هستند.
بهرامی نیا با اشاره به پروژه های افتتاح شده در هفته دولت گفت : ترمیم پل مربچه، تعمیرات اضطراری تونل دلا، تکمیل ساختمان راهداری مسجدسلیمان، ترمیم و مقاوم سازی عرشه فولادی پل منصوره شادگان، روکش آسفالت محورهای هویزه-رفیع، حمیدیه-خسرج، ماهشهر-بهبهان، شوشتر-ملاثانی، نصب نیوجرسی در کمربندی اندیمشک، محور اندیمشک - پل زال، اهواز - آبادان، شوشتر - اهواز و بستان سوسنگرد و نصب روشنایی در محورهای شهرستان اندیمشک از جمله پروژه های افتتاح شده و قابل بهره برداری این اداره کل در هفته دولت است.

دوم تا هشتم شهریورماه سالروز انفجار دفتر نخست‌وزیری به دست منافقان و شهادت مظلومانه شهیدان محمدعلی رجایی و محمدجواد باهنر رئیس‌جمهوری و نخست‌وزیر در سال ۱۳۶۰ به نام هفته دولت نام‌گذاری شده‌است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha