ایستادگی و ایثار رزمندگان رمز ماندگاری انقلاب اسلامی است

ارومیه- ایرنا- مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در لشکر عملیاتی ۳ حمزه (س) گفت: ایستادگی و استقامت رزمندگان رمز ماندگاری انقلاب اسلامی طی ۴۰ سال گذشته است که با قوت و قدرت این راه ادامه خواهد یافت.

به گزارش ایرنا به نقل از سایت خبری بسیج آذربایجان‌غربی، حجت الاسلام فضل الله میرزایی روز پنجشنبه در یادواره ۱۴ شهید سرافراز روستای "حکی" ارومیه که بارعایت پروتکل های بهداشتی در روستای خانقاه برگزار شد، افزود: حب و علاقه به اهل بیت (ع) سیره شهدای انقلاب اسلامی است که حین شهادت لب به آب نمی زدند و از سرشان می گذشتند تا دین محمدی (ص) احیا شود.

وی بیان کرد: دشمن سال ها درصدد است تا این علاقه به اهل بیت(ع) را از امت اسلام بگیرد برای اینکه در کنار قدرت موشکی و توان دفاعی ما بزرگترین سلاح ما ایمان و تقوا و دوست داشتن ائمه اطهار(ع) است و نباید از این مساله غافل شد.

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در لشکر عملیاتی ۳ حمزه (ع) ادامه داد: توطئه ها و دسیسه های دشمنان برای از بین بردن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هرگز پایانی ندارد و هر روز در قالبی جدید ارائه می‌شود ولی با بصیرت انقلابی مردم همواره خنثی شده‌است.

وی اظهار داشت: در اوایل انقلاب دشمنان تصور می‌کردند مناطق مرزی ما بهترین نقطه برای ضربه زدن به نظام اسلامی است و فکر می‌کردند با طرح مسائل قومی و قبیله ای می‌توانند جمهوری اسلامی ایران را ساقط کنند که البته این امر خیال خام آنان بود.

وی افزود: ۱۴ شهید سرافرازی که در این منطقه و در یک روز مظلومانه شهید شدند زمینه ساز امنیت، آبادانی و پیشرفت این منطقه هستند و حق بزرگی برگردن مردم دارند.

شهیدان یونس مظهر صفاری، رحمت جلیل پور، پنجعلی اکرم قوشچی، کاظم خوشبخت، محسن یوسفی، عبدالرضا علی میرزالو، ناصر خدایاری طسمالو، سلطانعلی رمضانی، صفر محرمی، یحیی کامیار، ابراهیم عسگرزاده، جعفر مجرد، محمدرضا بخشی اوزانی، محمود دهقانی سلماسی، ۱۴ نفر از پاسداران انقلاب اسلامی بودند که پس از درگیری در تاریخ اول شهریور ۱۳۶۱ برای عملیات پاکسازی مناطق مرزی ترگور، حکی، هالولان و اشکی ارومیه، ۱۵ ساعت در مقابل انواع تسلیحات دشمن مقاومت کردند ولی این افراد که به وسیله اشرار ضد انقلاب به گروگان گرفته شده بودند در دوم شهریور ۱۳۶۱ به دست این عناصر مزدور به شهادت رسیدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha