قیام امام حسین(ع) به ما درس ایمان، آزادگی و ایثار می‌آموزد

بندرعباس- ایرنا- فرماندار بندرعباس گفت: قیام امام حسین(ع) در راستای احیای فریضه امر به معروف ونهی از منکر در جامعه و ایستادگی در مقابل ظلم و استبداد بود که به ما درس ایمان، آزادگی و ایثار می‌آموزد.

عزیزاله کناری در پیام تسلیت  فرا رسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی افزود: قیام عاشورا چنان در عمق دل‌ها اثر بخش بوده که همه ساله دهه محرم، اوج عشق و اخلاص نسبت به معلم حریت و اسوه جهاد و شهادت، حسین بن علی(ع) است و در این میان جوانان حضوری چشمگیر داشته و بیشترین تاثیر را می‌پذیرند.
وی بیان داشت: عاشورا و کربلا، یکی از بارزترین حلقه های این زنجیره طولانی است. 
فرماندار بندرعباس اظهارداشت: همیشه حق و باطل رو در روی یکدیگر هستند و انسان‌های آزاده، وظیفه پاسداری از حق و پیکار با باطل را برعهده دارند.
کناری با اشاره به اینکه بی تفاوت گذشتن از کنار صحنه حق و باطل، بی‌دینی است، اضافه کرد: تاسوعا، مقدمه جان‌فشانی و عاشورا، سرفصل دلباختگی در محضر سالار شهیدان سرآمد آزادگان امام حسین (ع) است.
وی ضمن تسلیت فرا رسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی و شهادت مظلومانه حضرت سیدالشهدا و ۷۲ تن از یاران با وفای ایشان را به تمامی شیعیان و ارادتمندان آن حضرت بویژه مردم بندرعباس، اظهارامیدواری کرد: با عنایت آن امام همام، ادامه دهنده ی واقعی نهضت حسینی باشیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha