۱۳ شهریور ۱۳۹۹، ۱۹:۲۱
کد خبر: 84025698
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نماز جمعه در چهار شهر ایلام اقامه می شود

۱۳ شهریور ۱۳۹۹، ۱۹:۲۱
کد خبر: 84025698
نماز جمعه در چهار شهر ایلام اقامه می شود

ایلام - ایرنا - مدیر دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان ایلام گفت: نماز جمعه این هفته در چهار شهر استان اقامه می شود.

حجت الاسلام محمد صادق پیمایی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به اینکه شرایط برای اقامه نماز در برخی مناطق استان فراهم است نماز جمعه فردا  ۱۴ شهریورماه در بدره، سیروان، ملکشاهی و سرابله  اقامه می شود.

وی ادامه داد: در مابقی شهرستان‌ها آیین عبادی سیاسی و وحدت بخش نماز جمعه تا اطلاع بعدی و خروج از وضعیت هشدار همچنان اقامه نخواهد شد.

وی ضمن ابراز امیدواری برای سلامتی هم استانی ها و شفای بیماران از عموم مردم خواست: برای کمک به ریشه کنی کرونا ضمن رعایت فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک و عمل به دستورات ستاد کرونا از توسل به خداوند متعال و ائمه اطهار غافل نباشند.

نماز جمعه هفته گذشته تنها در سه شهر بدره، سیروان و ملکشاهی اقامه شد.

بر اساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام، بر اساس آخرین ارزیابی انجام شده ۲ شهرستان دره شهر و ایوان این استان همچنان در وضعیت قرمز کرونا قرار دارند.

وضعیت شهرستان های ایلام، دهلران، آبدانان و مهران نیز در موقعیت  نارنجی قرار دارد و شهرستان های چرداول و سیروان زرد و هلیلان و ملکشاهی سفید هستند.

نماز جمعه در شهرستان تازه تاسیس هلیلان نیز با وجود قرار داشتن در وضعیت سفید کرونا بدلیل معرفی نشدن امام جمعه برگزار نمی شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha