۱۵ شهریور ۱۳۹۹، ۷:۲۶
کد خبر: 84026746
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ایفاسرام اردکان در لیگ برتر فوتبال ساحلی حریفان خود را شناخت

یزد- ایرنا- رییس کمیته فوتبال ساحلی هیات فوتبال استان یزد گفت: تیم ایفاسرام  اردکان در مرحله دوم گروه سه لیگ برتر قهرمانی باشگاه‌های کشور با شاهین خزر رودسر ، دریانوردان بوشهر و منطقه آزاد چابهار هم گروه شد.

علیرضا میرجلیلی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این  رقابت‌ها به صورت دوره‌ای و مجتمع از ۲۳ شهریورماه جاری به میزبانی ایفاسرام اردکان در مجموعه ورزشی مردآباد مرکز استان یزد برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در پایان این رقابت‌ها تیم‌های اول و دوم جواز حضور در مرحله نهایی لیگ برتر فوتبال ساحلی قهرمانی باشگاه‌های کشور را در فصل جاری کسب می کنند.

هم‌اکنون وضعیت فوتبال ساحلی یزد در جایگاه بسیار خوبی قرار دارد و ۲ تیم این استان شامل گلساپوش یزد و ایفاسرام اردکان در لیگ برتر باشگاه‌های کشور حضور دارد.

استان یزد یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر جمعیت دارد ،هم اکنون۴۸ هیات ورزشی و ۶۲ هزار ورزشکار سازماندهی شده در ۱۰ شهرستان دارد

تیم فوتبال یزدلوله برای راهیابی به لیگ ۲ حریفان خود را شناخت

 سرمربی فوتبال یزدلوله گفت: این تیم برای راهیابی به لیگ دسته ۲ قهرمانی باشگاه‌های کشور باید رقابت‌های خود را در مرحله پلی‌آف با عقاب تهران، استقلال شوش و جوان نوین ساری برگزار کند.

محمود امیری امروز  در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:  در این مرحله تیم‌ها بازی‌های خود را به صورت دوره‌ای و رفت و برگشت برگزارمی‌کنند و در پایان تیم قهرمان جواز حضور در لیگ دسته ۲ را کسب می‌کند.

وی ابرازامیدواری کرد که یزدلوله به عنوان تنها نماینده استان در لیگ دسته سه فوتبال کشور بتواند با ارائه بازی‌های فنی با راهیابی  به لیگ ۲ برای یزد افتخار کسب کند و طبق اعلام کمیته مسابقات فدراسیون فوتبال این رقابت‌ها از ۲۲ شهریورماه جاری آغاز می‌شود که بعد از قرعه کشی زمان دقیق مسابقات یزدلوله مشخص می‌شود.

هم‌اکنون تیم‌های یزد لوله و شهید قندی به ترتیب در لیگ دسته سوم و دسته دوم کشور به نمایندگی از این استان حضور دارد.
در حال حاضر  ۳۰ تیم فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی یزد در لیگ‌های کشوری در رده سنی پایه حضور دارد و سالانه حدود ۶۰۰ مسابقه فوتبال در لیگ‌های استانی برگزار می‌شود که نقش مهمی در توسعه این رشته دارد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha