پلی‌یانسکی: پیشنهاد پرسپولیس هر بازیکنی را وسوسه می‌کند؛ تقسیم قراردادم قابل تایید یا تکذیب نیست

تهران- ایرنا- مدافع اسبق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: نمی‌توانم تقسیم قراردادم را در زمان حضور در پرسپولیس تایید یا تکذیب کنم زیرا زمان حضور در پرسپولیس توافقاتی بین ما و مدیر برنامه‌های‌ ما صورت گرفت.

به گزارش خبرنگار ایرنا، الکسی پلی‌یانسکی و ولادمیر پری‌موف بازیکنان اوکراینی بودند که چند سال پیش پس از اردوی اوکراین به جمع شاگردان برانکو ایوانکوویچ اضافه شدند. برخلاف پری‌موف که توانست در چند بازی برای تیم تحت هدایت برانکو به میدان برود و حتی برای پرسپولیس گلزنی هم کند، انتقادات از پلی‌یانسکی زیاد بود.

بازیکنی که از شرایط بدنی‌اش گرفته تا نحوه حضورش با انتقادات زیادی همراه بود. او و هموطنش اما خیلی زودتر از آنچه پیش بینی می‌شد پرسپولیس را ترک کردند.

نکته جالب در قرارداد این بازیکنان این بود که مبالغ قراردادهای آنها در فصلی که در پرسپولیس بودند، این دو را به گران‌ترین بازیکنان فصل تبدیل کرده بود. آن هم بازیکنانی بدون کارایی!

همین موضوع موجب شد تا با الکسی پلی‌یانسکی در مورد زمان حضورش در پرسپولیس صحبت‌هایی داشته باشیم که در زیر می‌خوانید:

ابتدا از حضورت در پرسپولیس صحبت کن. پیشنهاد حضور در این تیم چگونه به تو رسید؟

پرسپولیس بزرگ‌ترین تیم ایران بود با هواداران میلیونی. پیشنهاد چنین تیمی قطعا هر بازیکنی را وسوسه می‌کند و بدین ترتیب پیشنهاد این تیم را پذیرفتیم.

اما حضور تو در پرسپولیس انتقادات فراوانی همراه بود. قبول داری؟

برخی انتقاداتی را شنیدم که به ما می‌گفتند حاشیه است اما با چشم‌مان چیزی را ندیدیم که کسی علیه ما چیزی بگوید و آن‌چیزی را باور می‌کنیم که با چشم دیده باشیم. از طرفی انتقاد از دید من خوب است و نقطه ضعف‌ها را می‌گوید تا بتوانیم آن را  بپوشانیم. به نظر من انتقادات را افرادی مطرح می‌کنند که ما را دوست دارند!

مبلغ قرارداد تو با پرسپولیس هم خیلی سر و صدا به پا کرد و این شائبه را به وجود آورد که شما قرارداد را با افراد زیادی تقسیم کردید. این موضوع درست بود؟

نمی‌توانم این موضوع را تکذیب یا تایید کنم زیرا آن توافقاتی بود که بین ما و مدیربرنامه‌های‌مان صورت گرفته بود.

آیا خاطرات خوبی در زمان حضورت در پرسپولیس داری؟

تهران شهر قشنگ و زیبایی بود که زندگی در این شهر لذت بخش بود. هواداران هم همیشه ما را حمایت می‌کردند که این موضوع هم باعث دلگرمی ما بود. ابراز احساسات هواداران و حمایت آنها همیشه در قلب ما خواهد ماند. در مجموع بگویم که چیزی جز احترام از هواداران ندیدیم.

یکی از هم تیمی‌های سابقت شهاب زاهدی در پرسپولیس هم امسال در اوکراین شرایط خوبی دارد و توانسته در تیم منتخب فصل قرار بگیرد. آیا عملکرد او را دنبال می‌کنید؟

شهاب بازیکن خوبی بود که امسال هم اینجا عملکرد خوبی داشته است. او شخصیت بسیار خوبی هم داشت و برای او آرزوی موفقیت می‌کنم. متاسفانه بازی‌های لیگ را چندان دنبال نمی‌کنم اما از موفقیت‌های شهاب چیزهایی شنیده‌ام.

فوتبال اوکراین هم امسال توانست در نیمه نهایی لیگ اروپا نماینده داشته باشد و این موفقیت نسبی برای شاختار دونسک تیم سابقت به نظر می‌رسد؟

اما از اینتر شکست خوردیم. شاختار تیم با سابقه‌ای است و امسال هم نمی‌توان عملکرد خوب این تیم را نادیده گرفت. آنها برابر اینتری شکست خوردند که ستاره‌های جهان فوتبال در آنجا بازی می‌کنند. در مجموع امیدوارم شرایط بهتر شود تا بتوانیم در لیگ قهرمانان اروپا هم به موفقیت برسیم.

بعد از پرسپولیس آیا از فوتبال خداحافظی کردی؟
بله. پس از بررسی شرایط تصمیم گرفتم از فوتبال خداحافظی کنم. اما درجه‌های مختلف مربیگری را پشت سر گذاشتم و توانستم مدارک مربیگری در اروپا را کسب کنم.

حرف آخر؟
از همینجا به هواداران پرسپولیس سلام می‌کنم و امیدوارم دوباره روزی آنها را ببینم چون خاطرات خوبی از آنها دارم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha