۱۵ شهریور ۱۳۹۹، ۱۲:۱۳
کد خبرنگار: 2201
کد خبر: 84027162
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سال تحصیلی جدید در ۳۷۵ مدرسه دزفول آغاز شد

۱۵ شهریور ۱۳۹۹، ۱۲:۱۳
کد خبر: 84027162
سال تحصیلی جدید در ۳۷۵ مدرسه دزفول آغاز شد

دزفول-ایرنا- سال تحصیلی جدید همزمان با سراسر کشور، امروز شنبه در ۳۷۵ مدرسه دزفول آغاز شد.

به گزارش ایرنا، مدیر آموزش و پرورش دزفول روز شنبه در آیین بازگشایی مدارس دزفول در دبستان معلم گفت: امروز  تحصیل حدود ۷۰ هزار دانش آموز در کلیه مقاطع تحصیلی در دزفول آغاز شد که از این تعداد حدود هشت هزار دانش آموز پایه اول هستند. 
رضا محمدی خباز با بیان اینکه پنج هزار معلم تحصیل این دانش آموزان را برعهده دارند، بر ضرورت رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط دانش آموزان و همراهی خانواده‌ها تاکید کرد.

وی افزود: امسال با توجه به شرایط خاص کرونایی، آموزش به صورت حضوری، مجازی و از طریق صدا و سیما انجام خواهد شد.
سرپرست فرمانداری ویژه دزفول نیز ضمن تبریک بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی جدید گفت: تماس‌ها و درخواست‌های زیادی درخصوص نحوه بازگشایی مدارس داشتیم.

علی فرهمند پور افزود: به صورت ناخواسته درگیر شرایط کرونایی شدیم که مختص کل دنیا است و باید زندگی را به صورت مسالمت آمیز ادامه دهیم.

وی با بیان اینوه هیچ آموزشی جای آموزش چهره به چهره را نمی‌گیرد از خانواده‌ها خواست همکاری لازم را با آموزش و پرورش داشته باشند تا موانع برداشته و ضمن رعایت پروتکل‌های بهداشتی، کلاس‌ها به صورت ۵۰ درصد برگزار شوند.
سرپرست فرمانداری ویژه دزفول گفت: قرار گرفتن دانش آموزان در شرایط سخت کرونایی و تحصیل در این شرایط برای آینده آنها مفید خواهد بود.

جواد عباسی مدیر هسته گزینش آموزش و پرورش استان خوزستان در این آیین پیام وزیر و مدیر کل آموزش و پرورش را به مناسب بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی قرائت کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha