۱۵ شهریور ۱۳۹۹، ۱۸:۴۹
کد خبرنگار: 957
کد خبر: 84027908
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

معاون استاندار: برنامه‌ریزان اقتصادی کردستان به تعاونی‌ها بیشتر توجه کنند

سنندج - ایرنا - معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان نبود سیاست منسجم را یکی از دلایل تشکیل دیرهنگام تعاونی‌ها در استان دانست و خواستار توجه برنامه‌ریزان اقتصادی در حوزه فعالیت تعاونی‌ها به این مقوله مهم شد.

به گزارش ایرنا، خالد جعفری روز شنبه در اولین جلسه ستاد عالی توسعه تعاون کردستان با اشاره به روند تشکیل و فعالیت تعاونی‌های توسعه و عمران شهرستانی در استان اظهار داشت: برنامه‌ریزان و دستگاه‌های اقتصادی باید راه را برای تشکیل تعاونی‌ها و شکل‌گیری آنها تسهیل کنند.

‌وی با بیان اینکه تعاونی توسعه و عمران تشکیل شده در شهرستان بیجار یکی از تعاونی های کارآمد توسعه در کشور محسوب می‌شود، افزود: اولویت واگذاری پروژه‌های اقتصادی با تعاونی‌های توسعه و عمران شهرستان است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان از اداره کل حمل و نقل و پایانه ها خواست در واگذاری مجوز راه اندازی مراکز معاینه فنی خودروهای سنگین در شهرستان بیجار،  تعاونی توسعه و عمران را در اولویت این واگذاری قرار دهد.

جعفری در خصوص واگذاری معادن نیز یادآور شد: در صورت درخواست متقاضیان برای ثبت فعالیت معدن به صورت تعاونی، اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان صنعت، معدن و تجارت در چارچوب قوانین و در سریعترین زمان ممکن اقدام کنند.
بازدید از تعاونی های بانوان کار آفرین سنندجی

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان همچنین به مناسبت هفته تعاون، از سه تعاونی‌ در شهر سنندج بازدید کرد و ضمن تبریک هفته تعاون، فعالیت های این تعاونی‌ها را مورد بررسی قرار داد.
تعاونی فرش هزار هیلمه با ۱۲ نفر عضو برای ۱۲۱ نفر، تعاونی پوشاک باران با ۷ نفر عضو برای ۸۵ نفر و تعاونی ئاسان معاش نیز با ۷ نفر عضو برای ۳ نفر ایجاد اشتغال کرده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha