به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی مجمع نوشت افزار ایرانی اسلامی، جشنواره نوشت افزار ایرانی تاکنون توجه بیش از ۱۰ هزار مخاطب از جمله خانوادهها و مدیران فروشگاههای فرهنگی را به خود جلب کرده است.
این رویداد که در سال جاری با توجه به فراگیری بیماری کرونا و لزوم حفظ سلامتی هموطنان، جایگزین نمایشگاه ایران نوشت (با سابقه ۷ دوره برگزاری در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از سال ۱۳۹۱ تا ۱۳۹۷ و به همت مجمع ایران نوشت) شده است.
عرضه محصولات نوشت افزار تولید داخل به دو شیوه اینترنتی و فروشگاه های محلی منتخب سراسر کشور (به منظور پیشگیری از تراکم جمعیتی) انجام می پذیرد و فهرست این فروشگاه ها در سامانه www.irannevesht.ir قرار گرفته است.
از نکات مهم این جشنواره می توان عرضه اینترنتی نوشت افزار ایرانی از طریق فروشگاه اینترنتی تخصصی نوشت افزار و همچنین افزایش تنوع محصولات تولید داخل را ذکر کرد که علاوه بر دفتر، در حوزه هایی مانند خودکار، ماژیک و مداد نیز تنوع بسیار خوبی پدید آمده است و نوید خودکفایی را در سال «جهش تولید» به ارمغان می آورد.
نظر شما