۱۶ شهریور ۱۳۹۹، ۱۳:۱۳
کد خبر: 84028716
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

هشدار به فعالیت های تخریبی انتخاباتی در فضای مجازی البرز

کرج -ایرنا- دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز با اشاره به رصد دقیق فضای مجازی گفت: عده ای در این فضا فعال شده و با گرفتن مبالغی، له یا علیه نامزدها قلم زده و فعالیت می کنند.

به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی دادگستری البرز، حسن مددی افزود: به منظور مقابله با این فضا از دستگاه های امنیتی و انتظامی خواسته شده تا با دعوت از مدیران کانال و گروه ها، وظایف قانونی خود را متذکر شده و نسبت به عواقب قانونی ادامه فعالیت تخریبی هشدار دهند.

وی اضافه کرد: دادستانی در صورت ادامه روند فعلی نسبت به تشکیل پرونده برای مدیران کانال و گروه ها و تعطیلی کانال ها اقدام خواهد کرد.

مددی گفت: همچنین به منظور تسریع در رسیدگی به پرونده های احتمالی، شعبه اول و بیست و دوم بازپرسی تخصیص یافته که تاکنون ۲ پرونده به این شعب ارجاع شده است.

وی با اشاره به برگزاری جلسه توجیهی با ۲ نامزد راه یافته به انتخابات میان دوره ای، بیان کرد: در این نشست به منظور پیشگیری از تخلفات انتخاباتی، وظایف قانونی نامزدها و چارچوب فعالیت ها توضیح داده شده تا با رعایت موازین قانونی و خطوط قرمز استانی نسبت به تبلیغ اقدام کنند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز ادامه داد: در غیر اینصورت نسبت به تشکیل پرونده و برخورد قضایی اقدام خواهد شد.

مددی از استقرار نمایندگان ویژه دادستانی در برخی شعب که اطلاعاتی در خصوص احتمال خرید و فروش رای در آنها دریافت شده خبر داد و اظهار داشت: با توجه به اختصاص شعب ویژه و تقویت نظارت ها، به طور قطع با هر گونه تخلف در این زمینه برخورد خواهد شد.

وی ادامه داد: انتظار ما از شهرداران و اعضای شورای شهر و روستا شهرهایی که در آنها انتخابات برگزار خواهد شد این است که از هر گونه استفاده از امکانات عمومی برای تبلیغ و یا تخریب نامزدها خودداری کرده و در این رابطه در مکاتبات صورت گرفته هشدارهای لازم داده شده است.

مددی با ابراز امیدواری به مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیش روی گفت: مردم انقلابی استان البرز در انتخابات های متعدد با متانت و همدلی انتخابات پرشوری را رقم زدند که پیش بینی می شود در انتخابات میاندوره ای پیش روی نیز مشارکت قابل قبولی داشته باشیم.

۲ نامزد حوزه انتخابیه کرج ، اشتهارد و فردیس برای کسب تنها کرسی باقیمانده این حوزه در حال رقابت هستند.

مرحله دوم انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۲۱ شهریورماه جاری برگزار می شود.

شهرستان های کرج ، اشتهارد و فردیس دارای ۲ کرسی مشترک در مجلس شورای اسلامی هستند که در دور اول مجلس یازدهم یک مهدی عسکری با کسب اکثریت آرا به مجلس راه یافت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha