جشنواره اردیبهشت به دلیل کرونا با تاخیر برگزار می شود

بندرعباس-ایرنا-مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان گفت: تمام شرایط برای برگزاری جشنواره فیلم و عکس اردیبهشت مهیاست اما به دلیل شیوع کرونابرگزاری  این رویداد به تاخیر افتاد و منتظر فرصت مناسب برای اجرای آن هستیم.

رضا کمالی زرکانی روز دوشنبه در جریان حضور در خبرگزاری ایرنا و دیدار با مدیر و خبرنگاران خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز بندرعباس افزود: تاکنون ۱۱۰ اثر به دبیرخانه جشنواره رسیده که نشان دهنده استقبال خوب هنرمندان از آن است اما مهمترین اولویت، سلامت فعالان فرهنگی و هنری است.

وی ادامه داد: ویژگی های این جشنواره به گونه ای است که نمی توان آن را به صورت مجازی برگزار کرد و حضور مستقیم شرکت کنندگان و مخاطبان در آن یک ضرورت است.

کمالی همچنین از اجرایی شدن توافقنامه ساخت پلاتو و مجتمع های فرهنگی با چند شهرداری در استان از جمله پارسیان، خمیر، بشاگرد، بیکاه و سیریک خبر داد و اظهار امیدواری کرد این زیرساخت ها تا پایان سال به بهره‌برداری برسند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به جایگاه خبرگزاری ایرنا در استان، تاثیرگذاری، جریان سازی و جلب اعتماد در ۲حوزه دولتی و مردمی را از ویژگی های ایرنا در استان دانست.

وی یادآور شد: با وجود تنوع حوزه ها، دغدغه ویژه نسبت به سوژه های فرهنگی و هنری در این رسانه مشهود است.

دهمین دوره جشنواره فیلم و عکس اردیبهشت پس از پنج سال وقفه قرار بود اردیبهشت ماه امسال با معرفی برگزیدگان برگزار گردد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha