۱۸ شهریور ۱۳۹۹، ۹:۵۳
کد خبرنگار: 2365
کد خبر: 84030910
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

برگزاری بیش از ۷۸ میز کالایی در بخش کشاورزی و صنایع تبدیلی

تهران - ایرنا - مدیرکل دفتر هماهنگی صادرات محصولات کشاورزی و صنایع تبدیلی سازمان توسعه تجارت ایران گفت: در سال ۹۸ و پنج ماهه سال ۹۹، در مجموع ۷۸ جلسه میز کالایی در بخش کشاورزی و صنایع تبدیلی برگزار شده که از این تعداد ۴۸ میز در بخش ملی و ۳۰ میز کالایی در بخش استانی برگزار شده است.

به گزارش وزارت صنعت،‌معدن و تجارت، «محمود بازاری » در تشریح جزئیات این آمار افزود: در سال ۹۸، تعداد ۳۰ جلسه میز کالایی در سطح ملی برگزار شد که از این تعداد ۱۱ میز در بخش خشکبار، چهار میز در بخش میوه‌ و تره‌بار، چهار میز در بخش گل و گیاهان زینتی، دارویی و صنعتی، سه میز در بخش محصولات حیوانی، ۶ میز در بخش شیرینی و شکلات و صنوف تولیدی و دو میز در بخش صنایع تبدیلی بوده است.

وی اظهارداشت: در سطح استانی از مجموع ۲۳ جلسه میز کالایی در سال ۹۸، تعداد ۵ میز صنایع خشکبار، یک میز میوه‌ و تره‌بار، ۲ میز گل و گیاهان زینتی، دارویی و صنعتی، یک میز محصولات حیوانی؛ ۹ میز شیرینی و شکلات و صنوف تولیدی، ۳ میز صنایع تبدیلی و ۲ میز محصولات لبنی برگزار شده است.

مدیرکل دفتر هماهنگی صادرات محصولات کشاورزی و صنایع تبدیلی با اشاره به آمار پنج ماهه اول سال ۹۹ در مورد برگزاری میزهای کالایی در بخش کشاورزی و صنایع تبدیلی گفت:  در پنج ماهه نخست سال جاری سال در بخش ملی، پنج میز خشکبار، دو میز میوه و تره‌بار، دو میز، گل و گیاهان زینتی، دارویی و صنعتی، سه میز محصولات حیوانی، دو میز شیرینی و شکلات و صنوف تولیدی، دو میز صنایع تبدیلی و دو میز محصولات لبنی برگزار شده است.

بازاری گفت: در بخش استانی در پنج ماهه سال ۹۹، چهار میز خشکبار، دو میز شیرینی، شکلات و صنوف تولیدی و یک میز صنایع تبدیلی برگزار شده است و روند برگزاری این میزها در سازمان توسعه تجارت ایران ادامه دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha